خبرگزاری کار ایران

۳۳ هنرمند در ششمین سمپوزیوم مجسمه سازی تهران

کد خبر : ۱۵۶۹۱۲

در این دوره از سمپوزیوم ۷۵ مجسمه‌ساز ایرانی و ۱۷۳ هنرمند خارجی برای حضور در بخش اصلی سمپوزیوم ثبت نام کردند که از این میان ۱۱ هنرمند ایرانی و ۱۲ هنرمند خارجی برای حضور در این بخش انتخاب شدند.

ایلنا: سیدمجتبی موسوی، دبیر ششمین سمپوزیوم بین المللی مجسمه سازی تهران از پایان مرحله انتخاب آثار این دوره از سمپوزیوم و انتخاب آثار۳۳ هنزمند برای حضور در بخش اصلی و دانشجویی این سمپوزیوم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهر تهران؛ سیدمجتبی موسوی در این باره گفت: در این دوره از سمپوزیوم ۷۵ مجسمه‌ساز ایرانی و ۱۷۳ هنرمند خارجی برای حضور در بخش اصلی سمپوزیوم ثبت نام کردند که از این میان ۱۱ هنرمند ایرانی و ۱۲ هنرمند خارجی برای حضور در این بخش انتخاب شدند. اعضای شورای انتخاب آثارسمپوزیوم ششم پس ازبررسی دقیق طرح های پشنهادی شرکت کنندگان، به اتفاق آراهنرمندان منتخب رامعرفی نمودند.

وی افزود: احسان طوسی، لیلا شاه‌محمدی، حسن(شهریار) رضایی، محمد بیک‌زاده، حدیثکماسی، علی خطایی ایلخچی، غلامرضا آقابابایی، کامبیز هورسان، بهنام آخربین، علیرضا رضایی و حمزه حیدری فر از ایران و آنتونیس میرودیاس از یونان، کارلوس سانچز از مکزیک، دومیترو سربن از رومانی، جیورجی جیورجف از بلغارستان، گولر گنگورگن از ترکیه، خوزه کارلوس میلان از اسپانیا، مانول دیاز کاستدو از اسپانیا، کیان شیووا از چین، رانالدی آلی سیو از ایتالیا، رناته لوچی ینه از بلژیک، تنگ شان چی از تایوان، فولکر اشناتگن از آلمان ۲۳ هنرمندی هستند که در بخش اصلی ششمین سمپوزیوم مجسمه سازی تهران حضور خواهند داشت.

موسوی ادامه داد: در بخش دانشجویی نیز ۴۳ دانشجوی رشته مجسمه‌سازی ثبت نام کردند که از این میان ۱۰ دانشجو به سمپوزیوم راه یافتند. در این بخش پریسا حقیری، زینت السماء ارسیان، حسین کهفی، علیرضا برزگر، نیلوفر نظری، مسلم سالار محمدی، سعید محمودی، شیما تاج بخش، رامین کریمی و مرضیه دربانیان حضور دارند.

دبیر ششمین سمپوزیوم مجسمه سازی تهران گفت: در این دوره نیز همچون ادوار گذشته از دانشجویان رشته مجسمه سازی به عنوان دستیارهنرمندان بخش اصلی استفاده خواهدشدکه برهمین اساس تعداد۲۳دانشجونیزدراین بخش فعالیت خواهند داشت.

اعضای شورای انتخاب آثاراین دوره ازسمپوزیوم را آقایان ایرج محمدی، حمیدشانس، قدرت‌اله معماریان، محمدرضاذبیح اله زاده ومحمدرضایزدی تشکیل می دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز