خبرگزاری کار ایران

مهدی آشنا؛ دبیر بخش نگاه هنرمند جشنواره همراه تهران شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۶۱۸

با حکم دبیر جشنواره فیلم و عکس همراه تهران، مهدی آشنادوست به عنوان دبیر بخش نگاه هنرمند دومین دوره این جشنواره منصوب شد.

با حکم حمید خانی دبیر جشنواره فیلم و عکس همراه تهران، مهدی آشنادوست به عنوان دبیر بخش نگاه هنرمند دومین دوره این جشنواره منصوب شد.

به گزارش ایلنا؛ حمید خانی در این حکم اظهار امیدواری کرده است که حضور هنرمندان طراز اول کشور در حوزه فیلم سازی با تلفن همراه بتواند جوانان و کاربران تلفن همراه را به خلق آثار هنرمندانه با موبایل تشویق کند.

مهدی آشنادوست که بیش از ۱۰ سال در زمینه عکاسی سینما و تئا‌تر و عکاسی خبری فعالیت نموده، برگزاری بیش از ۱۰ نمایشگاه انفرادی عکس و حضور در جشنواره‌های گوناگون داخلی و خارجی را در کارنامه خود دارد. وی عضو فعال فدراسیون جهانی عکاسی FIAP و برگزیده ۳ دوره عکاسی تئا‌تر از جشنواره بین المللی تئا‌تر فجر است.

دبیر بخش نگاه هنرمند دومین دوره جشنواره همراه تهران در گفتگو با ستاد خبری جشنواره گفت: در این دوره ۱۵ هنرمند با تلفن همراه فیلم می‌سازند. بخش نگاه هنرمند غیررقابتی بوده و آثار ساخته شده در زمان برگزاری جشنواره به نمایش درخواهند آمد.

او نحوه حضور هنرمندان را اینگونه توضیح داد: هنرمندان از رشته‌های گوناگون هنری همچون سینما، تئا‌تر، موسیقی، نقاشی و… در این بخش حضور دارند و این فرصتی است که از دریچه نگاه هنرمندان رشته‌های مختلف به موضوع فیلم سازی با تلفن همراه و قابلیت‌های این ابزار در خلق اثر هنری پرداخته شود.

آشنادوست استقبال بسیار خوب بازدیدکنندگان دوره اول جشنواره از نمایش آثار هنرمندان مطرح را نشانی از تاثیرگزاری مثبت این بخش بر مخاطبان جشنواره دانست و اضافه کرد: بخش نگاه هنرمند در اولین دوره جشنواره فیلم و عکس همراه تهران پذیرای ۹ فیلم از هنرمندان سینما و تئا‌تر بود. در این بخش رضا کیانیان با فیلم گربه، پیمان معادی با فیلم آیین چراغ خاموشی نیست، رامبد جوان با فیلم ببخشید، مرضیه برومند با فیلم عمونوروز، صابر ابر با فیلم آنا جان، رضا عطاران با فیلم غروب، مهناز افشار با فیلم عدم قطعیت، بهرام رادان با فیلم اشتباهی و حبیب رضایی با فیلم فوت(یک، دو، سه) حضور داشتند.

مهدی آشنادوست در پایان افزود: هم اکنون در حال مذاکره با هنرمندان هستیم و اخبار مربوط به حضور هر هنرمند متعاقبا اعلام می‌شود.

جشنواره فیلم و عکس همراه تهران با موضوع فیلم و عکس‌های موبایلی، دومین دوره خود را از اسفندماه ۱۳۹۲ آغاز کرده و در شهریورماه ۱۳۹۳ با نمایش آثار منتخب موبایلی برگزار می‌شود. شرکت در جشنواره از طریق سایت www. tfpf. mobi امکان پذیر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز