خبرگزاری کار ایران

گروه قمر با حمیدرضا نوربخش به صحنه می‌رود

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۸۰۹

کنسرت گروه موسیقی قمر با آواز حمیدرضا نوربخش ۱۹ و۱۸ اردیبهشت ماه سال جاری ساعت ۲۰ در تالار حافظ شیراز برگزار می‌شود.

نوید دهقان(سرپرست گروه موسیقی قمر) از اجرای گروه قمر با حمیررضا نوربخش خبر داد و گفت: در این کنسرت آثار تازه‌ای از ساخته‌های خودم در دستگاه همایون، آواز اصفهان، دستگاه ماهور و آواز دشتی اجرا می‌شود.

این آهنگساز و نوازنده کمانچه درباره انتخاب اشعار قطعات این کنسرت خاطرنشان کرد: اشعار این قطعات از حافظ، سعدی، شیدای گیلانی و سیاوش کسرایی انتخاب شده که امیدوارم مورد استقبال مخاطبان شیرازی ما قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه قطعات این کنسرت برای اولین بار اجرا می‌شود، افزود: آقای نوربخش از وسعت صدای کم نظیری برخوردارند و در آوازخوانی هم بسیار توانا هستند؛ در همین راستا طراحی و ساختار قطعات این کنسرت بر اساس ویژگی‌های منحصربفرد صدای ایشان، صورت گرفته است.

نوازندگان گروه موسیقی قمر در این کنسرت بهزاد رواقی و حمید بهروزی نیا(تار)، بابک غسالی و امین گلستانی(عود)، علیرضا گرانفر(سنتور)، شاهین صفایی(بم تار)، حسین محمد حسینی(نی)، نسیم اربابی و سارا هستی(کمانچه)، نیلوفر شهبازی و مهزاد خردمند(کمانچه آلتو)، فرهاد صفری(تمبک)، شهریار نظری(دف) هستند که نوید دهقان را به عنوان نوازنده کمانچه، آهنگساز و سرپرست گروه همراهی می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز