خبرگزاری کار ایران

حمیدرضا داودی کارگاه " ویژگی " برگزار می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۰۶۸

حمیدرضا داودی تصویرگر و انیماتور، ۱۶ اردیبهشت ماه در واحد ۳۸ دانشگاه علمی کاربردی ورکشاپی با عنوان " ویژگی " برگزار خواهد کرد.

حمیدرضا داودی تصویرگر و انیماتور، ۱۶ اردیبهشت؛ ورکشاپی با عنوان " ویژگی " برگزار خواهد کرد.

به گزارش ایلنا؛ " ویژگی " که با محوریت طراحی کاراکتر و تصویرسازی برگزار می‌شود، دومین ورکشاپ این برنده جایزه چهارمین دوره فستیوال JIAXINA چین و عضو رسمی انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران در دانشگاه علمی کاربردی است.

طبق اعلام روابط عمومی این ورکشاپ، بخش اول این کارگاه در ۱۶ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۴ و بخش دوم از ساعت ۱۳ تا ۱۵ برپا خواهد شد.

بازدید از این کارگاه برای عموم آزاد است و علاقمندان می توانند برای شرکت در آن به نشانی، انتهای اتوبان حکیم، بلوار تعاون، بلوار شهید فرساد، خیابان نیلوفر، نیلوفر ۳، پلاک ۱ و ۳ مراجعه کنند.

همچنین از فعالیت‌های حمیدرضا داودی می‌توان به همکاری با مجله کیهان کاریکاتور طی سال های ۷۴ تا ۹۰، همکاری با شرکت انیمیشن آبنوس به عنوان انیماتوردر سال های ۷۷ تا ۸۰، همکاری با شرکت انیمیشن بامداد از سال ۸۶ تا ۸۹، تدریس در واحد ۳۸ دانشگاه جامعه علمی کاربردی و مدرسه گرافیک ایده در بخش طراحی کاراکتر و تصویرسازی اشاره کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز