خبرگزاری کار ایران

شیرازی‌ها به استقبال گروه موسیقی قمر رفتند

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۰۹۹

گروه موسیقی قمر آثار تازه‌ای از ساخته‌های نوید دهقان که باتوجه به ویژه‌گی‌های صدای حمیدرضا نوربخش ساخته شده بود را در شیراز اجرا کرد.

کنسرت گروه موسیقی قمر به سرپرستی نوید دهقان و آواز حمیدرضا نوربخش شامگاه ١٨ اردیبهشت ماه سال جاری در تالار حافظ شیراز برگزار شد.

به گزارش ایلنا؛ این گروه که برای نخستین بار در شیراز به صحنه رفته بود، آثار تازه‌ای از ساخته‌های نوید دهقان که باتوجه به ویژه‌گی‌های صدای حمیدرضا نوربخش ساخته شده بود، را اجرا کرد.

در ابتدای کنسرت بهزاد رواقی و حمید بهروزی نیا با حضور روی صحنه قطعه بی کلام شکست سکوت ساخته بهزاد رواقی را در مایه دشتی به زیبایی نواختند، سپس گروه قمر در صحنه حاضر شد و تصانیف مهر تو، هنوز، دریغ، نیلوفر مرداب، پرنده و در تماشاگه پاییز را با اشعاری از شیدای گیلانی، حافظ و سیاوش کسرایی به اجرا درآورد.

از نکات قابل توجه کنسرت اجرای منسجم گروه قمر و آوازهای کم‌نظیر حمیدرضا نوربخش بود که با تسلط زیاد و مدلاسیون‌های پیچیده در همایون، اصفهان، ماهور و دشتی تصنیف‌های نوید دهقان را تکمیل می‌کرد.

اعضای گروه قمر در این اجرا بهزاد رواقی و حمید بهروزی نیا(تار)، بابک غسالی(عود)، علیرضا گرانفر(سنتور)، شاهین صفایی(بم‌تار)، حسین محمد حسینی(نی)، نسیم اربابی و سارا هستی(کمانچه)، نیلوفر شهبازی و مهزاد خردمند(کمانچه آلتو)، فرهاد صفری(تمبک) و شهریار نظری(دف) بودند که نوید دهقان را به عنوان نوازنده کمانچه، آهنگساز و سرپرست گروه همراهی کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز