خبرگزاری کار ایران

برپایی پنج نمایشگاه در خانه هنرمندان

کد خبر : ۱۶۷۷۸۵

خانه هنرمندان ایران با برپایی پنج نمایشگاه در هفته پایانی اردیبهشت‌ به استقبال خرداد می‌رود.

نگارخانه‌های خانه هنرمندان ایران ۲۵ اردیبهشت تا دوم خرداد میزبان پنج نمایشگاه هنرهای تجسمی هستند.

× نمایشگاه نقاشی‌های «لولیتا برات لو» در نگارخانه زمستان

نمایشگاه نقاشی‌های «لولیتا برات لو» با عنوان «چهل تیکه» ۲۵ اردیبهشت تا ۲ خرداد در نگارخانه زمستان خانه هنرمندان ایران برپا می‌شود. «برات پور» ۱۶ اثر خود را در این نمایشگاه در معرض فروش قرار داده است.

نمایشگاه «چهل تیکه» ۲۵ اردیبهشت ساعت ۱۷ در نگارخانه زمستان خانه هنرمندان ایران افتتاح می‌شود و تا دوم خرداد هر روز از ساعت ۱۴ تا ۲۱ آماده بازدید عموم است.

× نمایشگاه گروهی چیدمان «گره» در نگارخانه میرمیران

در این نمایشگاه چیدمان‌های «نوشین نفیسی»، «پریسا رجبیان»، «لاله آیتی»، «مریم توکلی» و «مولود اثنی عشری» ۲۵ اردیبهشت تا ۲ خرداد در نگارخانه میرمیران خانه هنرمندان ایران در معرض نمایش قرار می‌گیرد.

نمایشگاه چیدمان «گره» ۲۵ اردیبهشت ساعت ۱۷ در نگارخانه میرمیران خانه هنرمندان ایران افتتاح می‌شود و تا دوم خرداد هر روز از ساعت ۱۴ تا ۲۱ آماده بازدید عموم است.

× نمایشگاه نقاشی‌های دیجیتال «شادی بنی صدر» در نگارخانه پاییز

نمایشگاه نقاشی‌های دیجیتال «شادی بنی صدر» با عنوان «رویای پرواز» ۲۵ اردیبهشت تا ۲ خرداد در نگارخانه پاییز خانه هنرمندان ایران برپا می‌شود. «شادی بنی صدر» ۲۳ اثر خود را در این نمایشگاه در معرض فروش قرار داده است.

نمایشگاه «رویای پرواز» ۲۵ اردیبهشت ساعت ۱۷ در نگارخانه پاییز خانه هنرمندان ایران افتتاح می‌شود و تا دوم خرداد هر روز از ساعت ۱۴ تا ۲۱ آماده بازدید عموم است.

× نمایشگاه گروهی نقاشان فیگوراتیو کاشان در نگارخانه بهار

در این نمایشگاه ۳۵ نقاشی‌ فیگوراتیو از «مهدی راحمی»، «اسما صولتی»، «زهرا فریدونی»، «محمد والی زاده»، «زهرا بابازاده»، «مریم طباطبایی»، «شیرین سودابی»، «فریبا طراح»، «رویا راحمی»، «وحیده رزاق زاده»، «محمد عباس زاده»، «هانیه امامی» و «فاطمه اسداله زاده» ۲۵ اردیبهشت تا ۲ خرداد در نگارخانه بهار خانه هنرمندان ایران در معرض فروش قرار می‌گیرد.

نمایشگاه گروهی نقاشان فیگوراتیو کاشان ۲۵ اردیبهشت ساعت ۱۷ در نگارخانه بهار خانه هنرمندان ایران افتتاح می‌شود و تا دوم خرداد هر روز از ساعت ۱۴ تا ۲۱ آماده بازدید عموم است.

× نمایشگاه آثار زنده‌یاد «عربعلی شروه» در نگارخانه تابستان

گزیده‌هایی از طراحی‌ها و نقاشی‌های زنده‌یاد «عربعلی شروه» در نگارخانه تابستان خانه هنرمندان ایران به نمایش گذاشته می‌شود.

در این نمایشگاه که از ۲۵ اردیبهشت تا ۲ خرداد در نگارخانه تابستان خانه هنرمندان ایران برپا می‌شود، ۹۷ اثر طراحی با مداد و روان نویس و نقاشی با اکرلیک و رنگ روغن و لعاب زنده‌یاد «عربعلی شروه» روی دیوار می‌رود. همچنین فیلم کارگاه‌های آموزشی این هنرمند در این نگارخانه پخش می‌شود.

این نمایشگاه که به مناسبت روز بزرگداشت فردوسی «عربعلی شروه و شاهنامه» نام گرفته است ۲۵ اردیبهشت ساعت ۱۷ در نگارخانه تابستان خانه هنرمندان ایران افتتاح می‌شود و تا دوم خرداد هر روز از ساعت ۱۴ تا ۲۱ آماده بازدید عموم است.

علاقه‌مندان جهت بازدید از نگارخانه‌های خانه هنرمندان ایران می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۴ تا ۲۱ به نشانی خیابان آیت‌الله طالقانی، خیابان موسوی شمالی، باغ هنر مراجعه نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز