خبرگزاری کار ایران

شماره‌ی خرداد گزارش موسیقی منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۷۳۶

وثژه‌نامه محمدرضا لطفی؛ گفتگو با برخی از موسیقیدانان پیشکسوت و همچنین گفتگو با فرهاد فخرالدینی و منوچهر صهبایی به مناسبت راه‌اندازی مجدد دو ارکستر سمفونیک تهران و ارکستر ملی از مطالب آغازین این شماره هستند.

دوره نوزدهم ماهنامه خبری - تحلیلی گزارش موسیقی؛ ویژه خرداد؛ با گزارش ویژه زنده‌یاد محمدرضا لطفی به مناسبت درگذشت وی منتشر شد.

به گزارش ایلنا؛ گفتگو با برخی از موسیقیدانان پیشکسوت و همچنین گفتگو با فرهاد فخرالدینی و منوچهر صهبایی به مناسبت راه‌اندازی مجدد دو ارکستر سمفونیک تهران و ارکستر ملی از مطالب آغازین این شماره هستند.

معرفی و بررسی آلبوم‌های موسیقی ماه‌های اخیر به همراه گفتگو با صاحبان آثار ازجمله مطالب خواندنی این شماره است.

از دیگر مطالب متنوع این شماره، فصل مشاوره بوده که مقالات خواندنی را شامل می‌شود و همچنین در فصل موسیقی فیلم، به بررسی موسیقی فیلم " جاذبه " بخاطر دریافت جایزه اسکار ۲۰۱۴ و نیز موسیقی فیلم " دزد کتاب " به آهنگسازی جان ویلیامز و موسیقی فیلم " زندگی پی " پرداخته شده است. پایان بخش این شماره، یادداشت‌ها و مقالاتی بوده که از سوی دوستداران موسیقی به این نشریه ارسال شده است.

این شماره در ۶۴ صفحه بصورت تمام رنگی با قیمت ۵۰۰۰ تومان منتشر شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز