خبرگزاری کار ایران

گروه موسیقی قمر در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۸۴۸

کنسرت " شوق " گروه قمر به سرپرستی و آهنگسازی نوید دهقان؛ ۸ خرداد ساعت ۲۱ در اصفهان برگزار می‌شود.

کنسرت " شوق " گروه قمر به سرپرستی و آهنگسازی نوید دهقان پس از اجراهای بین‌المللی روسیه و کلمبیا برای اولین بار در تاریخ ۸ خرداد ساعت ۲۱ در اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا؛ نوید دهقان(سرپرست و آهنگساز) با اعلام این خبر گفت: این کنسرت با آواز حسین نورشرق برای اولین بار در ایران در تالار کوثر شهر اصفهان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این کنسرت یک روزه قطعاتی در دستگاه راست پنجگاه، دشتی، نوا و اصفهان با اشعاری از هوشنگ ابتهاج(سایه)، مولانا و حافظ اجرا می‌شود.

این نوازنده کمانچه و آهنگساز در ادامه درباره همکاری با حسین نورشرق گفت: همکاری ما با این خواننده از سال ۲۰۱۱ آغاز شد و این برنامه پس از اجراهای موفقی که در کنسرواتوار چایکوفسکی در مسکو، شهر مدلین در کلمبیا و شهر سمولنسک در روسیه داشته؛ برای اولین بار در ایران اجرا شود.

نوازندگان گروه موسیقی قمر در این کنسرت بهزاد رواقی و حمید بهروزی نیا(تار)، بابک غسالی و امین گلستانی(عود)، علیرضا گرانفر(سنتور)، شاهین صفایی(بم تار)، حسین محمدحسینی(نی)، نسیم اربابی و سارا هستی(کمانچه)، نیلوفر شهبازی و مهزاد خردمند(کمانچه آلتو)، فرهاد صفری(تمبک) و شهریار نظری(دف) هستند که نوید دهقان را به عنوان نوازنده کمانچه، آهنگساز و سرپرست گروه همراهی می‌کنند.

فروش بلیت کنسرت گروه موسیقی قمر از امروز(۴ خرداد) در سایت melliconcert. com آغاز شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز