خبرگزاری کار ایران

نهمین نمایشگاه انفرادى بیژن اخگر بر پا مى‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۲۶۰

«دایر / بایر ٣» عنوان کنجکاوى برانگیز این نمایشگاه است که در آن اخگر، معناها و نماهایى تازه از مفاهیمى اجتماعى را بازگویى مى‌کند که سالهاست بر آن تمرکز دارد.

عصر جمعه ١۶ خرداد، گالرى اثر میزبان تازه‌ترین نقاشى‌هاى بیژن اخگر خواهد شد.

به گزارش ایلنا؛ «دایر / بایر ٣» عنوان کنجکاوى برانگیز این نمایشگاه است که در آن اخگر، معناها و نماهایى تازه از مفاهیمى اجتماعى را بازگویى مى‌کند که سالهاست بر آن تمرکز دارد.

نگارخانه اثر در اطلاع رسانى این نمایشگاه متنى را منتشر نموده که در آن آمده است: «دایر / بایر۳ سومین دوره کاری بیژن اخگر بر روی مجموعه‌ای به همین نام است که دوره‌ی نخست آن در سال ۱۳۸۸ و دوره‌ی دوم آن در سال ۱۳۹۲ به نمایش درآمد. در این دوره که شامل ۱۲ اثر نقاشی است، هنرمند حساسیت‌ها و تعابیر جامعه شناسانه‌ی خود به واسطه‌ی زبان دیداری ویژه‌اش که در آن اتوبوس جایگاهی زیبایی‌شناسانه دارد؛ بیان می‌کند.»

این نهمین نمایشگاه انفرادى بیژن اخگر است که متولد ١٣۴٣ است و کارشناسى ارشد پژوهش هنر را گذرانده است او با آثارى مانند «خوش رکاب، ایران ناسیونال، یادبود، سخنگوى شب…» سه گانه دایر / بایر را به تماشا گذاشته است.

این نمایشگاه جمعه ۱۶ خرداد افتتاح مى‌شود وتا ششم تیرماه روى دیوار خواهد بود؛ علاقمندان مى‌توانند در روز گشایش ساعت ۱۶ تا ۲۱ از این آثار دیدن کنند؛ نمایشگاه یکشنبه تا پنجشنبه ساعات ۱۱ تا ۲۰ و جمعه‌ها ساعات ۱۶ تا ۲۰(نگارخانه شنبه‌ها بسته است) در گالرى اثر واقع در خیابان ایرانشهر، خیابان برفروشان، روبروی خانه هنرمندان‌، شماره ۱۶ دایر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز