خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه مارکوس وایزبک در ایران

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۰۱۷

نمایشگاه آثار گرافیکی مارکوس وایزبک، معاون دانشگاه هنر باهاوس روز پنج شنبه ۲۲ خردادماه در گالری «ایده» برپا می‌شود.

مارکوس وایزبک معاون دانشگاه هنر باهاوس و از هنرمندان شناخته شده حوزه گرافیک در اروپا روز پنج‌شنبه ۲۲ خردادماه بخشی از آثار گرافیکی خود را در گالری ایده به نمایش درخواهد آورد.

به گزارش ایلنا؛ در این نمایشگاه آثار گرافیکی این هنرمند شامل پوستر، طراحی لوگو و طراحی‌های هنری، این گرافیست به نمایش در خواهد آمد.

وایزبک که برای مذاکره همکاری میان مدرسه باهاوس و مدرسه هنرهای ایده به ایران سفر کرده، علاوه بر نمایشگاه آثار خود کارگاه آموزشی نیز در مدرسه ایده برگزار خواهد کرد. این کارگاه روز شنبه ۲۴ خردادماه از ساعت ۹ تا ۱۷ در مدرسه ایده برگزار می‌شود.

مارکوس ویزبک متولد سال ۱۹۶۵ در شهر آفنبرگ در آلمان است و معاون دانشکده و استاد گرافیک در دانشکده هنر و طراحی دانشگاه باوهاوس ویمار را بر عهده دارد. او عضو باشگاه مدیران هنری و انجمن گرافیک بین‌المللی(AGI) است و تاکنون مدیریت هنری و طراح سازمان بسیاری از شرکت‌ها، گالری‌های هنری و موزه‌های معتبر همچون؛ موزه مدرن آرت فرانکفورت، گالری کروم(KROME)، Deutsche Bank و… اشاره کرد.

او نویسنده کتب متعدد در زمینه هنر، گرافیک و فرهنگ است که از جمله آنها می‌توان به کتاب‌های؛ " برج نقره‌ای "، " سطح " و " هنرگرافیک در موسیقی الکترونیک " اشاره کرد. او تاکنون نمایشگاه‌های معتبرهنری و بین‌المللی نیز در کشورهایی نظیر آمریکا، ایتالیا، هلند، فرانسه، آلمان و… برگزار کرده است.

نمایشگاه آثار مارکوس وایزبک از ساعت ۱۶ روز پنج‌شنبه ۲۲ خردادماه افتتاح و تا پایان خردادماه در گالری ایده واقع در کریم خان زند، خیابان خردمند شمالی، خیابان هیجدهم شماره ۲۶ میزبان علاقمندان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز