خبرگزاری کار ایران

هفت نمایشگاه در هفت گالری خانه هنرمندان

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۴۸۱

گالری‌های استاد ممیز، استاد نامی، استاد میرمیران، بهار، تابستان، پاییز و زمستان خانه هنرمندان ایران با برپایی هفت نمایشگاه وارد فصل تابستان می‌شوند.

خانه هنرمندان ایران با افتتاح هفت نمایشگاه در آخرین روزهای خرداد، به استقبال فصل تابستان می‌رود.

به گزارش ایلنا؛ گالری‌های استاد ممیز، استاد نامی، استاد میرمیران، بهار، تابستان، پاییز و زمستان خانه هنرمندان ایران با برپایی هفت نمایشگاه وارد فصل تابستان می‌شوند.

«ویترین» در گالری استاد ممیز

گالری استاد ممیز میزبان نمایشگاه برگزیده‌ سی و پنج سال طراحی جلد کتاب‌ از ۱۰۰ طراح گرافیک معاصر ایران می‌شود. همزمان با افتتاح این نمایشگاه همچنین از کتاب ویترین(مروری بر تاریخ طرح جلد کتاب‌های ایرانی) با حضور اهالی فرهنگ و هنر رونمایی می‌شود. در این نمایشگاه از میان حدود ۳۰۰ طراح جلد فعال از شهرهای مختلف ایران، آثار ۱۰۰ نفر توسط «قباد شیوا»، «ابراهیم حقیقی» و «ساعد مشکی» برای حضور در این رویداد برگزیده‌ شده است. نمایشگاه «ویترین» پنجشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷در گالری استاد ممیز خانه هنرمندان ایران گشایش می‌یابد و تا ۶ تیر هر روز از ساعت ۱۴ تا ۲۱ پذیرای عموم است.

پرفورمنس تَرک در گالری استاد نامی

«مونا احمدی» و «برسا برادران» پرفورمنس «تَرک» را در گالری استاد نامی اجرا می‌کنند. این پرفورمنس چهارشنبه ۲۸ خرداد در گالری استاد نامی افتتاح می‌شود و تا ۳۰ خرداد هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در این گالری اجرا خواهد شد.

«بر فراز زمان» در گالری استاد میرمیران

نمایشگاه نقاشی «بر فراز زمان» در گالری استاد میرمیران برپا می‌شود. در این نمایشگاه ۲۵ اثر «مژگان منتصر کوهساری» با تکنیک آثار اکریلیک و مواد مختلط روی بوم به نمایش گذاشته می‌شود. این نمایشگاه چهارشنبه ۲۸ خرداد ساعت ۱۷ افتتاح می‌شود و تا ۶ تیر هر روز از ساعت ۱۴ تا ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.

یاد «علی عامه کن» در گالری بهار

نمایشگاه تصویرسازی «به رنگ آبی» به یاد زنده‌یاد «علی عامه کن» در گالری بهار خانه هنرمندان ایران برپا می‌شود. در این نمایشگاه ۱۰۶ اثر که در ایام بیماری زنده‌یاد «علی عامه کن» برای کمک به مراحل درمان وی اهدا شده بود به نمایش گذاشته می‌شود. این نمایشگاه چهارشنبه ۲۸ خرداد ساعت ۱۷ افتتاح می‌شود و تا ۶ تیر هر روز از ساعت ۱۴ تا ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.

«خنیاگران» در گالری تابستان

گالری تابستان خانه هنرمندان ایران میزبان نمایشگاه نقاشی‌ها و مجسمه‌های «مظاهر آذرپی» می‌شود. این نمایشگاه که «خنیاگران» نام دارد چهارشنبه ۲۸ خرداد ساعت ۱۷ افتتاح می‌شود و تا ۶ تیر هر روز از ساعت ۱۴ تا ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.

«گابریل پاچکو» در گالری پاییز

نمایشگاه تصویرسازی «گابریل پاچکو» در گالری پاییز خانه هنرمندان ایران برپا می‌شود. در این نمایشگاه ۳۰ اثر از این هنرمند مکزیکی روی دیوار می‌رود. «گابریل پاچکو» برنده جایزه جهانی مسابقه تصویرگری سی جی(کره / ۲۰۱۰) است. این نمایشگاه چهارشنبه ۲۸ خرداد ساعت ۱۷ افتتاح می‌شود و تا ۶ تیر هر روز از ساعت ۱۴ تا ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.

نمایشگاه پژوهشی «یشت» در گالری زمستان

نمایشگاه پژوهشی «یشت» با نگاهی به اساطیر آفرینش در ایران کهن در گالری زمستان برپا می‌شود. در این نمایشگاه ۲۲ اثر از ۱۰ هنرمند جوان دوره آموزشی «نقدهای اسطوره‌ای در هنر وادبیات» خانه هنرمندان ایران عرضه شده است. افشین باقری، مجید احمد آبادی، اسماعیل چشمرخ، ندا غیوری، شادی داوری، بهاره شهرستانی یکتا، اعظم صادقی، آناهیتا شمس، سارا بافتی زاده و سولماز حشمتی هنرمندانی هستند که بر مبنای متون کلامی اسطوره‌های آفرینش در ایران باستان دست به خلق اثر زده‌اند. سید مرتضی افراشی نمایشگردانی این نمایشگاه را بر عهده دارد. این نمایشگاه پنجشنبه ۲۹ خرداد ساعت ۱۷ افتتاح می‌شود و تا ۵ تیر هر روز از ساعت ۱۴ تا ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز