خبرگزاری کار ایران

آوازهای رمانتیک در تالار رودکی

کد خبر : ۱۷۹۵۲۷

گروه کُر " آوای ماهان " با اجرایی از قطعات آوازی از آهنگسازان بنام دوره رمانتیک، پنجم و ششم تیرماه در تالار رودکی روی صحنه می‌رود.

گروه کُر " آوای ماهان " به سرپرستی نیما فاتحی با اجرایی از قطعات آوازی از آهنگسازان بنام دوره رمانتیک، پنجم و ششم تیرماه در تالار رودکی روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا؛ در این کنسرت قطعات آوازی از آهنگسازان بنام دوره رمانتیک اجرا خواهد شد و سعی می‌شود خصوصیت‌های موسیقی دوره رمانتیک مانند تنوع در رنگ بندی آکورد ها و استفاده از تضاد نوانس‌ها در نشان دادن هیجانات احساسی آهنگساز نمایش داده شود.

در این برنامه گروه کُر آوای ماهان به سرپرستی نیما فاتحی شش قطعه از آهنگسازانی همچون الگار، مندلسون، بروکنر، راینبرگر و چایکفسکی اجرا خواهد کرد و تعدادی قطعات دیگر از آهنگسازانی همچون برامس، شومان، وردی و گونو به صورت دوئت(اجرای دونفره) و سولو(تک خوانی) اجرا خواهد شد. حمید خسروشاهی و یاشار احمدی که پیشتر از این در آنسامبل اپرای تهران و در " اپرای جانی اسکیکی " ایفای نقش داشتند بعنوان سولیست اجرای برنامه خواهند داشت. اشکان میرپور و افشین قاسمیان نوازندگی پیانو را در همراهی دوئت ها و سولو ها بعهده دارند.

گوه کُر آوای ماهان به سرپرستی نیما فاتحی در جشنواره موسیقی فجر سال ۱۳۹۰ رتبه دوم و در جشنواره شمسه همان سال رتبه اول را در بخش آواز گروهی کسب کرده و در پاییز ۹۲ در تئاتر موزیکال اشکها و لبخندها حضور داشته است. این گروه در شهریورماه سال ۹۳ برای شرکت در فستیوال بین المللی گروههای کر استانبول(Korofest ۲۰۱۴) بعنوان تنها تیم ایرانی حضور خواهد یافت.

گروه آوای ماهان پنجشنبه ۵ تیرماه ساعت ۲۰:۰۰ و جمعه ۶ تیرماه ساعت ۱۸:۰۰ در تالار رودکی برگزار خواهد شد و علاقمندان برای تهیه بلیط می توانند به سایت www. tiwall. com مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز