خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه گروهی عکس «وان‌پیکس۳» در خانه هنرمندان ایران افتتاح می‌شود

وان پیکسی‌ها سه ساله شدند

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۱۱۹

سومین نمایشگاه کلوپ عکس ایران(وان پیکس) از ۱۵ تا ۲۱ تیرماه در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

سومین نمایشگاه گروهی عکس سایت وان‌پیکس pix. ir یکشنبه ۱۵ تیرماه در گالری‌های بهار، تابستان و نامی خانه هنرمندان ایران توسط کلوپ عکس ایران برگزار خواهد شد. در این نمایشگاه ۱۵۴ اثر از ۱۰۶ عکاس روی دیوارهای خانه هنرمندان ایران می رود. عکس‌های این نمایشگاه، منتخبی از ۳۱۰۰ عکس راه یافته به گالری سایت است که از میان عکس‌های ارسالی بیش از ۷۰۰۰ عضو سایت برگزیده شده اند.

به گزارش ایلنا؛ ۱pix یک گالری مجازی برای عکاسان حرفه ای است که به گفته مدیران آن بیش از ۳ میلیون بازدید، ۳۴۰ هزار امتیاز، ۳۲ هزار نظر، ۲۸ هزار عکس ارسالی، ۳ هزار و ۶۰۰ عکس منتخب و ۷ هزار عضو تا کنون در آن ثبت شده است. داوران این وب سایت را نام هایی تشکیل می دهند که جمع شدنشان کنار یکدیگر به تنهایی یک اتفاق بزرگ محسوب می شود هنرمندان و اساتیدی چون: فخرالدین فخرالدینی، نصرالله کسراییان، مریم زندی، سیف الله صمدیان، ساعد نیک ذات، افشین بختیاری، کوروش ادیم، پیمان هوشمندزاده، حسن غفاری، مهدی وثوق نیا، مجید سعیدی، اسماعیل عباسی، کیارنگ علایی، اسعد نقشبندی، کریم متقی، محمد ستاری، افشین شاهرودی.

به گفته آرش حمیدی یکی از مدیران وان‌پیکس و گردآورنده این نمایشگاه، در کنار عکاسان شرکت کننده در سومین نمایشگاه وان پیکس، هنرمندان میهمانی هم حضور خواهند داشت که تا کنون حضور رضا کیانیان صد در صد شده است.

گفتنی است، این نمایشگاه با هدایت کلوپ عکس ایران و حمایت گارانتی ایده آل، تعمییرگاه مرکزی دوربین، شرکت فوجی فیلم ایران و لابراتوار عکس آرتیمان برگزار می شود.

سومین نمایشگاه وان‌پیکس از ۱۵ تیرماه به مدت ۶ روز در خانه هنرمندان ایران برپا خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند برای دیدن آن به نشانی خیابان طالقانی، خیابان موسوی شمالی، باغ هنر، نگارخانه های بهار، تابستان و نامی خانه هنرمندان ایران مراجعه کنند و یا برای کسب اطالاعات بیشتر با شماره ۸۸۳۱۷۴۸۵ تماس حاصل نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز