خبرگزاری کار ایران

فراخوان پنجمین دوسالانه نقاشى دامون فر منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۷۱۳

فراخوان پنجمین دوسالانه نقاشى دامون فر ویژه زیر ٢۵ سال ایران منتشر شد؛ این در حالى ست که علاوه بر نقاشى، در بخش جنبى فرصت رقابت تصویر سازی با ماژیک نیز تدارک دیده شده است.

فراخوان پنجمین دوسالانه نقاشى دامون فر منتشر شد.

به گزارش ایلنا؛ سیف الله پویاراد، مدیر دوسالانه نقاشى دامون فر با اعلام خبر فوق گفت: گالری دامون فر با همکاری نماینده فابر - کاستل آلمان، کانسون و پ ب ا فرانسه و کویلو برند ایرانى - آلمانى به منظور ارتقا سطح هنر، حمایت از هنرمندان جوان، خلق رویدادی حرفه‌ای در عرصه هنرهای تجسمی، ایجاد فرصت برای بروز توانمندی‌های هنرمندان جوان و معرفی استعدادهای نو و شکل گیری بستری برای تبادل تجربیات نخبگان، پیشکسوتان وجوانان هنرمند، پنجمین دو سالانه دامون فر را برگزار می‌کند.

پویا راد گفت: در بخش نقاشى که بخش اصلى دوسالانه دامون فر است، موضوع آثار آزاد و تکنیک و مواد نیز آزاداست و ابعاد نقاشى‌ها حداکثر ۱۵۰ سانتی متر است که تا ۲۰۰ سانتی متر هم قابل انتخاب می‌باشد. اما در بخش جنبی تصویر سازی با ماژیک، تکنیک خلق آثار الزاما باید با ماژیک کویلو و فابرکاستل(FABER - CASTELL / Quilo Markers) باشد هر چند که موضوع آزاداست؛ و ابعاد مطلوب ۳۵ در ۵۰ تا ۵۰ در ۷۰ سانتی متر اعلام شده است.

وى تاکید کرد: هر هنرمند در هر بخش، حداکثر سه اثر مى تواند به دبیرخانه دامون فر ارسال کند که باید در دو سال اخیر خلق شده باشد.

وى خاطرنشان کرد: پایان مهلت ثبت نام وارسال تصویر آثار اول شهریور ۹۳ است که فقط هنرمندانى که حداکثر ۲۵ ساله هستند مى توانند در آن شرکت کنند؛ برای ثبت نام در پنجمین دو سالانه دامون فر ابتدا باید فرم شرکت را به صورت آنلاین از طریق سایتwww. iranartfestival. com اخذ نمایند که در این میان دریافت کد رهگیرى الزامى است.

مدیر دوسالانه دامون فر گفت: بنا به رسم دامون فر، جایزه نفر اول این رویداد ملى، سفر به آلمان و بازدید از کارخانه فابر - کاستل و شرکت در آکادمی هنر است؛ براى سایر نفرات برگزیده و نیز برندگان بخش جنبى جوایز در خور توجهى در نظر گرفته شده است؛ ضمن آنکه آثارى که به بخش نمایشگاهى راه مى یابند در صورت تمایل هنرمند، در معرض فروش قرار مى گیرند.

وى گفت: دو سالانه دامون فر با همکارى شایان توجه موسسه تصویر شهر ۱۸ مهر تا دوم آبان ماه ۹۳ در گالرى پردیس ملت برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز