خبرگزاری کار ایران

اقتصاد هنر در ایران بررسی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۰۴۶

بررسی جریانات اخیر اقتصادی هنرهای تجسمی در ایران با حضور مرتضی کاظمی، علی مرادخانی، رضا نامی و لیلی گلستان در خانه هنرمندان برگزار می‌شود.

نشست بررسی اقتصاد هنر در ایران که به ابعاد مختلف جریانات موازی با هنر می‌پردازد با حضور مرتضی کاظمی مشاور اقتصاد فرهنگ و هنر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ علی مرادخانی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رضا نامی و لیلی گلستان از کارشناسان برجسته هنرهای تجسمی روز ۱۴مردادماه خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا؛ در این نشست وضعیت اقتصادی هنر ایران در منطقه خاورمیانه، حضور ایران در حراج‌های معتبر خارجی، نقش حراج‌های داخلی بر جریان اقتصادی هنر، وضعیت هنر و نوع اقتصادی شدن آن، با حضور کارشناسان مختلف بررسی خواهد شد.

مدرسه هنری «ایده» در سال‌های اخیر با نگاهی به واکاوی جریانات موازی با هنر که نقش تعیین‌کننده‌ای در وضعیت و جریان هنر دارد اقدام به برپایی نشست‌ها و انتشار کتاب‌های متعدد کرده است که می‌توان به نشست «انتزاع در هنر ایران»، «نقاشی خط و هنر معاصر ایران» و… اشاره کرد.

نشست «اقتصاد هنر» روز سه‌شنبه ۱۴مردادماه از ساعت ۱۶ در سالن استاد جلیل شهناز خانه هنرمندان ایران برپا می‌شود و ورود برای تمام علاقمندان آزاد است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز