خبرگزاری کار ایران

حقیقی، شیخ‌الحکمایی، بنی‌اسدی، رحمتی، عظیمی و عباسی؛ داوران جشنواره تجسمی

کد خبر : ۱۹۴۸۲۲

داوران رشته‌های عکاسی، ‌کاریکاتور، پوستر، تصویرسازی و حجم بیست و یکمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان معرفی شدند.

داوران ۵ رشته‌ عکاسی، ‌کاریکاتور، پوس‌تر، تصویرسازی و حجم بیست و یکمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان معرفی شدند.

به گزارش ایلنا؛ اسماعیل عباسی، فرهاد سلیمانی و مسعود زنده روح کرمانی در رشته عکاسی و بهرام عظیمی، جمال حمتی و بهمن عبدی در رشته کاریکاتور داوری بیست و یکمین جشنواره هنرهای تجسمی را برعهده دارند.

در رشته پوستر ابراهیم حقیقی، کوروش قاضی مرادی و حسین نوروزی در رشته پوس‌تر، طاهر شیخ الحکمایی، کوروش گلناری و جعفر نجیبی در رشته حجم و در رشته تصویرسازی محمد علی بنی اسدی، اکبر نیکان‌پور و فرشید شفیعی داور بیست و یکین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان هستند.

بیست و یکمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان در رشته‌های طراحی، نقاشی، ارتباط تصویری(پوس‌تر)، حجم، کاریکاتور(کارتون، چهره)، نگارگری(نگارگری، گل و مرغ، تذهیب)، ‌ خوشنویسی(نستعلیق در قالب قطعه نویسی و سیاه مشق)، تصویر سازی و عکاسی برای جوانان ۱۶ تا ۲۵ سال(متولدین اول شهریور ۱۳۶۹ تا اول شهریور ماه ۱۳۷۸) برگزار می‌شود و هنرمندان با ثبت نام و ارسال آثار در سایت www. yafestival. ir تا اول شهریور می‌توانند در جشنواره شرکت کنند.

هر هنرمند جوان می‌تواند حداقل ۳ و حداکثر ۵ اثر به سایت جشنواره ارسال کند که پس از بررسی و ارزیابی توسط هیئت انتخاب هنرمندان منتخب برای حضور در جشنواره معرفی می‌شوند.

بیست و یکمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان از سوی دفتر هنرهای تجسمی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل و موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر نیمه دوم شهریور امسال در اردبیل برگزار می‌شود.

رضوان صادق‌زاده؛ دبیر هنری این جشنواره و ناصر اسحاقی؛ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل دبیر جشنواره است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز