خبرگزاری کار ایران

«چشم انداز‌ها» دانایى در گالرى اثر

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۸۲۷

«چشم انداز‌ها» عنوان نمایشگاهی است که در آن ١۴ نقاشى کوچک که مناظرى وسیع و فراخ را به تصویر مى‌کشند؛ پیش روى دیدارکنندگان قرار مى‌دهد.

گالرى اثر عصر جمعه ٢۴ مرداد، با نمایش نقاشى‌هاى «مهران دانایى» از تعطیلات تابستانى بازمى‌گردد.

به گزارش ایلنا؛ «چشم انداز‌ها» عنوان این نمایشگاه است که در آن ١۴ نقاشى کوچک که مناظرى وسیع و فراخ را به تصویر مى‌کشند؛ پیش روى دیدارکنندگان قرار مى‌دهد.

این نخستین بار است که دانایى آثارش را در «اثر» ارائه مى کند و پنجمین نمایشگاه انفرادى او محسوب مى‌شود؛ این آثار در آغاز مناظرى زیبا و رویاگونه جلوه مى‌کند، پهنه‌هایى گسترده از دشت و دریا و چمن‌زار که در آن‌ها آسمان به زمین مى‌پیوندد اما تعمق در آن‌ها انگاره‌هایى دیگر را به ذهن مى‌آورد، عدم حضور انسان در این قاب‌ها و فضاى بکر و دست نخورده این طبیعت دلربا، احتمالا نخستین تلنگر است؛ «چشم انداز‌ها» ى او ابعاد تامل برانگیزى دارند: ١٠ نقاشى عمودى ١٣* ٢١ و چهار نقاشى افقى ٢١* ١٣ که خود مى‌تواند ذهن مخاطب را هرچه بیشتر با اندیشه هنرمند درگیر نماید؛ تکنیک خلق این آثار هم: ماژیک روى کاغذ آبرنگ، نیز در کانسپت این آثار تاثیر گذار است.

مهران دانایى، متولد ١٣۶٣، فارغ‌التحصیل کارشناسى نقاشى از دانشکده هنرهاى زیباست و آثارش تا ١۴ شهریور روى دیوار گالرى اثر واقع در خیابان برفروشان، روبروى خانه هنرمندان، پلاک ١۶ به تماشا خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز