خبرگزاری کار ایران

کنسرت متبسم و سالار عقیلی؛ مهرماه برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۷۸۸

گروه موسیقی مضراب به آهنگسازی و سرپرستی حمید متبسم و خوانندگی سالار عقیلی ۱۱ مهرماه در برج میلاد به روی صحنه می‌رود.

گروه موسیقی مضراب؛ ۱۱ مهرماه در برج میلاد روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا، افشین معصومی مدیر این موسسه درباره این اجرا گفت: در این کنسرت که با عنوان «تو» در دو سانس برگزار می‌شود گروه موسیقی «مضراب» به خوانندگی سالار عقیلی در برج میلاد به صحنه می‌رود و پروژه موسیقایی «تو» را که حمید متبسم بر اساس شعر شاعران ایرانی ساخته، اجرا می‌کنند.

وی درباره این پروژه موسیقایی ادامه داد: دراین کار حمید متبسم واژه «تو» از منظر تمامی شاعران ایرانی را مدنظر گرفته و بر اساس آن به آهنگسازی پرداخته است در واقع نوع نگاه و ذهنیت هر شاعر به این واژه متفاوت بوده که در این پروژه موسیقایی نیز تمام این نگاه‌ها در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند.

مدیر موسسه نغمه حصار با اشاره به آغاز فروش بلیتهای این کنسرت از امروز افزود: بلیت‌های این کنسرت که ۱۱ مهرماه در برج میلاد برگزار می‌شود از صبح امروز به صورت اینترنتی در سایت www. iranconcert. com و گیشه‌ای در مراکزی چون پرشیا(۸۳۸۸۰-۰۲۱)، ققنوس(۲۲۷۲۸۰۰۷ - ۲۲۷۳۸۰۰۷)، نگین(۸۸۰۸۶۳۶۳)، پاز(۲۲۵۸۷۸۴۶)، دارینوش(۲۲۰۰۰۴۰۰) و کافه کهن(۸۸۵۹۲۷۷۱) به فروش می‌رسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز