خبرگزاری کار ایران

خاطرات ایرانی «سوگند نیک‌فرجام» در گالری عقیلی

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۹۳۴

گالری عقیلی نقاشی‌های هنرمند جوان، سوگند نیک‌فرجام که تلفیقی از نقاشی و پارچه است را به نمایش درخواهد آورد.

آثار نقاشی و کلاژهای سوگند نیک‌فرجام از جمعه ۳۱ مرداد به مدت یک هفته در گالری عقیلی به نمایش درخواهد آمد. این آثار تلفیقی از نقاشی رنگ روغن و کلاژ است.

به گزارش ایلنا؛ این نمایشگاه شامل ۳۰ اثر از این هنرمند است که با تکنیک کلاژ و اکرلیک در ابعاد مختلف روی بوم خلق شده‌اند که نیک‌فرجام در آنها علاوه بر رنگ‌ها، از پارچه و آیینه و اجسام تزئیینی نیز استفاده کرده است.

این هنرمند جوان نقاش خاطرات، یادبودها و ارزش‌های فرهنگی است که در طول عمر کاری خود در هنر نقاشی بیشتر به کنکاش در فرهنگ اصیل و بومی ایرانی پرداخته و استفاده از المان‌ها و موتیف‍‌‌‌های ایرانی را در نظر داشته که این موارد را با نقاشی و رنگ مخلوط کرده و آثار خود را پدید آورده است.

نیک‌فرجام در روند نقاشی‌اش به فضای تخیلی همراه با رئالیست رسیده و با نگاهی ایرانی به طبیعت سعی کرده تا نگاه معاصری نسبت به طبیعت پیرامون خود داشته باشد و به اصالت هنر ایرانی نگاه کرده است.

این نمایشگاه در گالری عقیلی به آدرس شهرک غرب(قدس)، خیابان سیمای ایران، روبروی بیمارستان لاله، خیابان پنجم، گذر فروردین، پلاک ۱۲ از روز جمعه ۳۱ مرداد افتتاح و به مدت یک هفته در این گالری به نمایش درخواهد آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز