خبرگزاری کار ایران

گروه «کوچی» موسیقی فلامنکو را به نیاوران می‌آورد

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۰۷۹

کنسرت گروه موسیقی «کوچی» با اجرای قطعه‌هایی از موسیقی فلامنکو در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

کنسرت گروه موسیقی «کوچی» به سرپرستی " هوتن وکیلی مقدم " با اجرای قطعاتی از موسیقی فلامنکو و با عنوان " شب کولی " ۵ شهریور ۹۳ از ساعت ۱۹:۳۰ در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا؛ گروه «کوچی» در این کنسرت سعی کرده تا آثاری را اجرا کند که هم رضایت مخاطب خاص و هم رضایت مخاطب عام را دربرداشته باشد.

قطعاتی از «پاکودلوسیا» و «پاکوپنیا» که تکنیک های ویژه و دشواری دارند با هدف جلب رضایت مخاطب خاص و اجرای قطعه‌هایی از گروه «جیپسی کینگ» برای رضایت مخاطب عام انتخاب شده‌اند. این گروه همچنین قطعه‌هایی از موسیقی آمریکای لاتین را می‌نوازد.

گروه «کوچی» نامش را براساس کوچ کولی‌های اسپانیا انتخاب کرده است. ریشه موسیقی فلامنکو به کولی‌های کشور اسپانیا برمی‌گردد و از آنجا که این کولی‌های همواره در حال کوچ بوده‌اند، این گروه نام «کوچی» را برای خود برگزیده است.

گروه «کوچی» فعالیت خود را از سال ۱۳۹۰ آغاز کرده و آخرین اجرای آنها به اسفند ۱۳۹۲ برمی‌گردد.

اعضای گروه «کوچی» را هوتن وکیلی مقدم، سرپرست و سولیست گیتار، شهرام افتخاری نوازنده پرکاشن، محمد اشرفی نوازنده گیتار باس، نیلوفر صادقی و گلچهره صارمی نوازنده گیتار تشکیل می‌دهند.

کنسرت گروه موسیقی «کوچی»، ۵ شهریور از ساعت ۳۰/۱۹ در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

بلیت‌های این کنسرت را می‌توان از سایت ایران کنسرت iranconcert. com و از گیشه فرهنگسرای نیاوران تهیه کرد. قیمت بلیت‌ها ۳۰ هزار تومان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز