خبرگزاری کار ایران

مجسمه‌های کوچک در خانه هنرمندان

کد خبر : ۲۰۱۹۶۸

در هشتمین نمایشگاه سالانه مجسمه‌های کوچک؛ ۳۵ اثر از مجموع ۸۵ اثر رسیده به دبیرخانه به نمایش گذاشته می‌شود.

هشتمین نمایشگاه سالانه مجسمه‌ها کوچک ۱۶ تا ۲۵ شهریور در گالری‌های ممیز، میرمیران، پاییز و زمستان خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا؛ این نمایشگاه ساعت ۱۷ یکشنبه ۱۶ شهریور با حضور ملک دادیار گروسیان، طاهر شیخ‌الحکمایی، جعفر نجیبی، بهروز دارش، کامبیز صبری، ریما اسلام مسلک، نرگش حریریان، سیمین اکرامی، نادر قشقایی، قدرت‌الله معمایان، بهروز امیری راد، محمدرضا خلجی، رضا قره‌باغی و… افتتاح می‌شود.

در این نمایشگاه ۳۵ اثر از مجموع ۸۵ اثر رسیده به دبیرخانه به نمایش گذاشته می‌شود.

سارا روحی صفت، فاطمه مجیدی، سید مجتبی موسوی، فرزین هدایت زاده و فخرالدین کاکاوند هیات انتخاب این نمایشگاه بوده‌اند و فرشید مثقالی، حمید شانس، کورش گلناری، هلیا دارابی و سعید شهلاپور کار داوری آثار را بر عهده داشته‌اند.
مراسم اختتامیه این نمایشگاه ساعت ۱۶ سه‌شنبه ۲۵ شهریور با معرفی سه برگزیده این سالانه برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به بازدید و خرید از این نمایشگاه می‌توانند ۱۶ تا ۲۵ شهریور از ساعت ۱۴ تا ۲۱ به گالری‌های ممیز، میرمیران، پاییز و زمستان خانه هنرمندان ایران واقع در خیابان آیت‌الله طالقانی، خیابان موسوی شمالی، باغ هنر مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز