خبرگزاری کار ایران

«اشارت نظر» به آهنگسازی و خوانندگی میلاد درخشانی منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۷۴۷

آلبوم «اشارت نظر» به آهنگسازی و خوانندگی میلاد درخشانی براساس اشعاری از مهدی اخوان ثالث‌، شفیعی کدکنی‌، فروغ فرخزاد‌، هوشنگ ابتهاج‌، فصیح الزمان شیرازی‌، کیان پورتراب‌ و علیرضا داوری‌ منتشر شد

آلبوم «اشارت نظر» به آهنگسازی و خوانندگی میلاد درخشانی روز یکشنبه ۲۳ شهریور ماه در سراسر کشور منتشر شد.

به گزارش ایلنا؛ این آلبوم اولین اثر موسیقایی این نوازنده و آهنگساز نام آشناست که در آن به خوانندگی هم پرداخته است.

درخشانی که در این آلبوم گیتار آکوستیک و عود هم نواخته، تا پیش از این آثاری همچون «سرخوش»، «افشارستان» و «هیچم خبر از هیچ» را منتشر کرده و در اجراهای بسیاری در سبک‌های مختلف روی صحنه رفته است.

در «اشارت نظر» گزیده از بهترین نوازندگان ایران او را همراهی کرده‌اند، نوازندگانی همچون رضا تاج‌بخش‌(پیانو، کیبورد) ‌، آرش مقدم(درامز)، ‌ نیما رمضان(گیتار الکتریک)، ‌ دارا دارایی(گیتار بیس) ‌، یاشار خسروی(ساکسیفون)، ‌ پدرام درخشانی(سنتور)، کوروش بابایی و شروین مهاجر(کمانچه)، پاشا هنجنی‌(نی)، ‌همایون نصیری(پرکاشن)، ‌علی جعفری‌، پدرام فریوسفی(ویلن) و… کیان پورتراب(خواننده گروه کامنت) هم در قطعه «بشنو» به عنوان خواننده مه‌مان حضور دارد.

قطعات این آلبوم براساس اشعاری از مهدی اخوان ثالث‌، شفیعی کدکنی‌، فروغ فرخزاد‌، هوشنگ ابتهاج‌، فصیح الزمان شیرازی‌، کیان پورتراب‌ و علیرضا داوری‌ آهنگسازی شده‌اند.

این آلبوم حاوی این قطعات است: «آرزو»، «بشنو»، «تو مرو»، «قفس»، «اشارت نظر»، «تو خداوند منی»، «برف»، «از آخرین دیدار»، «یاروم».

امیرحسین طباطبایی تهیه کننده این آلبوم است، علی اوجی مدیریت پروژه را بر عهده داشته و علیرضا نبئی مدیر هنری کار است. این آلبوم توسط انتشارات «آوای سوته دلان» منتشر شده و توسط شرکت پخش «جوان» در فروشگاه‌های محصولات فرهنگی سرتاسر کشور عرضه شده است.

میلاد درخشانی را به عنوان نوازنده تار با نگاهی مدرن می‌شناسند. عود و گیتار را هم به شکل حرفه‌ای می‌نوازد و در مسند آهنگسازی در موسیقی تلفیقی با گروه افشارستان آلبوم و اجراهای موفقی پشت سر گذاشته. او همچنین در پروژه‌های «رومی» برادرش پدرام درخشانی حضور پر رنگ و موفقی داشته. محمدرضا درویشی دو سال پیش او را چنین توصیف کرد: «… میلاد درخشانی… کدام میلاد درخشانی؟ آنکه ورزشکاری حرفه‌ای است؟ آنکه ساعت‌ها ساز می‌زند؟ آنکه تنها ۲۸ سال دارد و از بهترین تک نوازان و بداهه نوازان موسیقی امروز ایران است؟ … میلاد درخشانی خودش است، در رفتار و نوازندگی از هیچکس مشق برنمی دارد اما به همه احترام دارد. نوازندگی و خصوصیاتش مال خودش است و همین او را متمایز می‌کند.»

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز