خبرگزاری کار ایران

دو اجرای موسیقی در تالار رودکی

کد خبر : ۲۰۶۱۲۲

ارکستر " پاسارگارد " ۲۹ شهریور و ۱ مهر در تالار رودکی روی صحنه می‌رود. در روزهای پایانی شهریور هم کنسرت " همایون مرکب " در همین تالار روی صحنه می‌رود.

کنسرت ارکستر " پاسارگارد " به سرپرستی مهدی پناهی ۲۹ شهریور و ۱ مهرماه در تالار رودکی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا؛ در این برنامه آثاری از فیلیپ تلمان، کنسرتو ویلا در سل ماژور، آنتونیو ویوالدی چهار فصل برای ویلن و ارکستر اجرا می‌شود.

افزون بر مهدی پناهی به عنوان رهبر ارکستر، مازیار ظهیرالدینی؛ سولیست ویولا، امین غفاری؛ سولیست ویلن و مدیر ارکستر و مهدی جوان بخت؛ کنسرت مایستر سایر اعضاء گروه را تشکیل می‌دهند.

ارکستر " پاسارگارد " ۲۹ شهریورماه و ۱ مهرماه در تالار رودکی اجرا می‌شود و علاقمندان جهت تهیه بلیت می‌توانند به سایت سی گذر مراجعه نمایند.

همچنین کنسرت " همایون مرکب " به سرپرستی طینوش بهرامی و خوانندگی حسین علیشاپور طی دو شب در تالار رودکی روی صحنه می‌رود.

در این کنسرت چند قطعه بی کلام و همچنین ۵ تصنیف روی اشعاری از سعدی، عراقی، ملک الشعرای بهار و هوشنگ ابتهاج به آهنگسازی طینوش بهرامی برای علاقمندان اجرا می‌شود.

کتایون ملک مطیعی سنتور، غلامرضا صدرالدینی تنبک، فرید مظفر زاده بم تار، امیر سیاوش پورنی، شهرام صارمی و احمد میرهاشمی کمانچه، نوا سلیمانی عود، سارا فطرس دف، نوازندگان این کنسرت هستند.

کنسرت " همایون مرکب " ۳۰ و ۳۱ شهریورماه، ساعت ۲۰ در تالار رودکی اجرا می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز