خبرگزاری کار ایران

بازی با رنگ‌ها در بوم‌های شیدا وفایی‌زاده

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۱۴۸

نمایشگاه نقاشی‌های شیدا وفایی‌زاده؛ عصر جمعه چهارم مهرماه ۹۳ در گالری شکوه افتتاح می‌شود.

نمایشگاه نقاشی‌های شیدا وفایی‌زاده؛ چهارم مهرماه افتتاح می‌شود.

به گزارش ایلنا؛ در این نمایشگاه ۲۵ اثر با تکنیک اکریلیک روی بوم با سبک های مختلف آبستره، رئال، فیگوراتیو و… در معرض دید عموم قرار می‌گیرد که کوچکترین آن ۸۰×۴۰ سانتی متر و بزرگترینش ۱۳۰×۲۰۰ سانتی متر است.

وفایی‌زاده آثاری از مناظر و مکان‌های مختلف دنیا چون ایتالیا، پاریس و ایران را در کنار فضاهایی آبستره و نمایی از گل‌ها و فیگورهای مختلف به تصویر کشیده است. هنرمند در این آثار موضوع و سبک‌های متفاوتی را بکار گرفته و پالت رنگی نقاشی‌هایش بسیار متنوع است. او در این تابلوها با بهره‌گیری از رنگ‌های متضاد به نوعی بازی با رنگ‌ها را روی بوم‌هایش به نمایش می‌گذارد.

شیدا وفایی‌زاده متولد ۱۳۲۶ و به مدت ۳۰ سال است که به شکل حرفه‌ای نقاشی می‌کند. او تاکنون دوره‌های مختلف نقاشی را نزد اساتید بزرگی چون آیدین آغداشلو گذرانده است و در نمایشگاه‌های متعدد گروهی در ایران و کانادا شرکت داشته است. این نمایشگاه نخستین نمایشگاه انفرادی وی محسوب می‌شود.

این نمایشگاه تا چهارشنبه نهم مهرماه ۹۳ دایر خواهد بود و علاقمندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۴ تا ۸ بعد از ظهر از این آثار در گالری شکوه واقع در چهار راه فرمانیه، بلوار شهید اندرزگو، خیابان شهید سلیمی شمالی، کوچه امیر نوری، پلاک۹ دیدن کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز