خبرگزاری کار ایران

هنرنمایی سه نقاش مجسمه‌ساز درکنار هم

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۹۱۸

آثار هنری سه بانوی هنرمند نقاش و مجسمه‌ساز؛ در گالری عقیلی به نمایش در‌می‌آید.

مژگان احمری‌پور، مریم تعالی و سایه خزائی سه بانوی هنرمندی هستند که آثار خود را در نمایشگاهی در گالری عقیلی به نمایش درآورده‌اند.

به گزارش ایلنا؛ در این نمایشگاه بیش از ۴۰ اثر از این سه هنرمند به نمایش درخواهد آمد که هرکدام از این سه نفر آثار خود را در حوزه‌های نقاشی و مجسمه به نمایش درخواهند آورند.

نقاشی‌های این سه هنرمند با تکنیک اکریلیک روی بوم و مقوا کشیده شده که با تزئینات خاص و ویترایی که در آنها به کار رفته، آثار آنها را به سمت دکوراتیو شدن برده است. این سه هنرمند با قیمت‌گذاری پایین قصد کرده‌اند طوری رفتار کنند که آثار آنها به خانه‌های مردم برود و مخاطبان اصلی آنها یعنی مردم بتوانند از آنها استقاده کنند.

همچنین در این نمایشگاه تعدادی نیز مجسمه و سازه به نمایش درخواهد آمد که مدرن و با چوب و گچ ساخته شده است. این مجسمه‌ها از حیوانات به خصوص اسب الهام گرفته شده است.

این نمایشگاه از جمعه هجدهم به مدت یک هفته در گالری عقیلی به نشانی تهران، شهرک غرب، خیابان سیمای ایران، روبروی بیمارستان لاله، گذر فروردین پلاک ۲۲ برقرار است.

افتتاحیه این نمایشگاه جمعه هجدهم از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه تا ساعت ۲۰ خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز