خبرگزاری کار ایران

فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌کند:

کنسرت گروه «پرسیا» ویژه‌ی بانوان

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۵۷۴

گروه موسیقی «پرسیا» کنسرت خود را ۲۶ مهر ۱۳۹۳ در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران برای بانوان به روی صحنه می برد.

کنسرت گروه موسیقی «پرسیا» ویژه ی بانوان و با اجرای قطعه هایی در آواز دشتی و اصفهان در فرهنگسرای نیاوارن برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، گروه موسیقی «پرسیا» کنسرت خود را ۲۶ مهر ۱۳۹۳ در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران برای بانوان به روی صحنه می برد.

کنسرت گروه «پرسیا» شامل دو بخش است. بخش نخست آن در آواز دشتی و بخش دوم در آواز اصفهان اجرا می شود.

آزاده امیری(تار)، نسیم اربابی(کمانچه)، گلنوش ملایری(سنتور)، سارا هستی(کمانچه)، زهرا رنجپور(دف و کوزه) و مریم ملا(تنبک) نوازنده های گروه موسیقی «پرسیا» هستند.

خوانندگی و سرپرستی این گروه را فهیمه نورفردی بر عهده دارد.

قطعه «در رهگذر باد» ساخته نوید دهقان، تصنیف «آتش دل» ساخته مرتضی نی داوود با شعری از پژمان بختیاری، چهار مضراب «شور شباهنگ» ساخته نوید دهقان، تصنیف «موسم گل» ساخته موسی معروفی، رِنگ «شهنازی» اثر علی اکبر شهنازی و تصنیف «بسته ی دام» اثری از علی نقی وزیری قطعه هایی هستند که در بخش نخست کنسرت گروه موسیقی «پرسیا» نواخته می شود.

بخش دوم این کنسرت در آواز اصفهان اجرا می شود.

تصنیف «شانه» ساخته ناصر رستگار نژاد، تصنیف «در میان گل ها» ساخته همایون خرم، قطعه «پریچهر و پریزاد» با آهنگی از درویش خان، قطعه سازی «رقص ژاله» ساخته حسین علی ملاح و تصنیف «دگر چه خواهی» ساخته حبیت اله بدیعی، قطعه هایی هستند که گروه «پرسیا» در بخش دوم کنسرت خود می نوازد.

همچنین در هر دو بخش این کنسرت بخش هایی به ساز و آواز اختصاص دارد که با شعرهایی از حافظ، سعدی و بی‌نظیر نیشابوری اجرا می شود.

کنسرت گروه موسیقی «پرسیا» ویژه بانوان، روز شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۲۰ در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز