خبرگزاری کار ایران

جشن پانزده سالگی نشر هرمس در پایان محرم و صفر

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۰۴۱

اجرای کنسرت سکوت سیاه با آهنگسازی نیما عطرکار روشن و اردوان وثوقی و کنسرت گیتار کلاسیک توسط گلفام خیام از برنامه‌های آتی نشر هرمس است.

جشن پانزده سالگی نشر هرمس بعداز محرم و صفر با دو کنسرت برگزار می‌شود.

مدیرعامل نشر هرمس درباره برنامه‌های آینده این نشر گفت: کار‌هایمان در محرم و صفر متوقف است اما بعداز آن اجرای دو کنسرت را خواهیم داشت. در اواخر ماه صفر نیز انتشار چند آلبوم از پیش تهیه شده را در برنامه داریم.

رامین صدیقی درباره جشن پانزده سالگی نشر هرمس به خبرنگار ایلنا گفت: از پاییز سال پیش با کنسرت سه عود آقای شهرام غلامی کارمان را آغاز کردیم و آخرین برنامه‌ای که اجرا شد؛ بداهه‌نوازی پیانو و کمانچه از پیمان یزدانیان و حسام اینانلو در تالار وحدت بود. این برنامه‌ها با دو کنسرت در دی ماه ادامه پیدا خواهد کرد. کنسرت سکوت سیاه که پیش‌تر آلبوم آن با آهنگسازی نیما عطرکار روشن و اردوان وثوقی توسط نشر هرمس منتشر شده بود نیز در ۲۱ و ۲۲ دی ماه اجرا خواهد شد. در روزهای ۲۷ و ۲۸ دی ماه نیز کنسرت گیتار کلاسیک گلفام خیام روی صحنه خواهد رفت. پس از آن هم جشنواره فجر آغاز می‌شود و درنتیجه اجراهای بعدی ما به پس از عید موکول می‌شود.

او درباره علت کناره گیری‌اش از مدیریت بخش بین‌الملل جشنواره فجر اظهار داشت: همکاری من با جشنواره تنها برای دوسال بود و پیش از آن هم با آقای ریاحی و ترابی صحبت کرده بودم و مطلع بودند که امسال دیگر حضوری در جشنواره نخواهم داشت.

وی ادامه داد: این شغل حرفه من نبوده و نیست. حضورم در بخش بین‌الملل جشنواره فجر در دوسال گذشته برای بهبود بخشیدن به فضای جشنواره بود و تنها خواستم تا بخش بین‌الملل را از خمودگی و رخوت بیرون بیاورم. دیگر وظیفه مسئولان است تا کار‌ها را در دست بگیرند.

صدیقی درباره وضعیت نشر موسیقی و مجوز‌ها در ایران گفت: اصولا وضع نشر موسیقی همیشه رو به افول بوده و تنها مربوط به ایران نیست بلکه این مسئله در دنیا به شکل پدیده‌‌ای مریض درآمده است. متاسفانه اقبال اقتصادی هم وجود ندارد و شرایط اصلا مناسب نیست. دست‌کم در بخش مجوز‌ها اخیرا مشکلی برای اخذ آنها نداشته‌ایم تنها گاهی پیش آمده که پروسه اخذ مجوز طولانی شده باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز