خبرگزاری کار ایران

برنامه‌های هنری ارسباران

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۷۹۲

برگزاری نمایشگاه نقاشی زمین‌گرایی؛ نمایشگاه تخصصی کتاب هنر و نمایش و نقد فیلم سه روز بیداری از برنامه‌های فرهنگسرای ارسباران است.

نمایشگاه نقاشی با موضوع «زمین گرایی» با آثار مجتبی داننده(نقاش، مجسمه‌ساز و مدرس دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد) با تکنیک دیجیتال و رنگ آکرلیک ۲۴ آبان تا ۴ آذر در فرهنگسرای ارسباران روی دیوار می‌رود.

به گزارش ایلنا؛ ۱۰ اثر در ابعاد ۱۱۳ در ۸۰ و ۱۱۵در ۱۱۰ از این هنرمند علاقمند به طراحی شخصیت و تصویرسازی که تاکنون در پروژه‌های انیمیشن، برنامه‌های تلویزیونی، تیزرهای تبلیغاتی و تیتراژ تلویزیونی و سینمایی فعالیت داشته در گالری شماره یک ارسباران برای بازدید عموم به نمایش درمی‌آید.

مجتبی داننده متولد ۱۳۶۱ شهر رشت است. وی دارای مدرک کار‌شناسی رشته گرافیک دانشکده هنر و معماری و کار‌شناسی ارشد تصویرسازی از دانشگاه آزاد اسلامی بوده و در مسابقات طراحی گرافیک خاتم الانبیاء، جشنواره نقاشی و تندیس شمسه موفق به کسب رتبه اول شده است. تدریس در دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی، کانون تبلیغاتی باران ایده‌های نو و نیز مشاور ه هنری اداره کل فرهنگی اجتماعی معاونت پیشگیری از جرم قوهٔ قضاییه، شبکه تهران و موسسه فرهنگی حنیف برخی از سوابق و فعالیت‌های هنری وی محسوب می‌شود.

هشتمین «نمایشگاه تخصصی کتاب هنر»

همزمان با آغاز هفته کتابخوانی هشتمین «نمایشگاه تخصصی کتاب هنر» با ۱۰۰۰جلد کتاب در رشته‌های مختلف هنری ۲۴ تا ۲۹ آبان درفرهنگ سرای ارسبارا ن گشایش می‌یابد.

این نمایشگاه که هرساله در هفته کتابخوانی با هدف دستیابی آسان دانشجویان هنر و علاقه مندان به کتاب‌های معماری، هنرهای تجسمی، گرافیک، سینما، عکاسی، هنرهای نمایشی، هنرهای تزیینی به همت کتابخانه تخصصی هنر و با همکاری انتشاراتی که در زمینه نشر و توزیع کتاب‌های هنری فعالیت دارند؛ از ساعت ۸ تا ۱۹برای بازدید عموم در فرهنگسرای ارسباران به نمایش درمی‌آید.

همچنین موسسه مهر گیتی از پیشگامان مبارزه با فقر فرهنگی که با هدف کمک به مناطق محروم و بسترسازی امر مطالعه و کتابخوانی تاکنون اقدامات ارزنده‌ای داشته در مدت برپایی نمایشگاه برای دریافت کتاب با موضوع‌های مختلف و نذر فرهنگی در این فرهنگسرا مستقر است.

نمایش فیلم «بیداری برای سه روز»

فیلم سینمایی «بیداری برای سه روز» به کارگردانی مسعود امینی تیرانی و تهیه‌کنندگی مجید شیخ انصاری در سیصد و چهل و نهمین نشست باشگاه فیلم تهران شنبه ۲۴ آبان ساعت ۱۸ با حضور عوامل فیلم در فرهنگسرای ارسباران اکران و نقد می‌شود.

این فیلم با بازی پرویز پرستویی و سهیلا گلستانی لحظات شگفت‌آور درسه روز بیداری را به تصویر می‌کشد. لحظاتی که روح پریشان است و خواب به چشمان نمی‌آید… افکار هشیارند! هشیارتراز هرزمان دیگر، شب وروز یکی شدند و فقط می‌توان در تخت خواب‌ای پهلو و آن پهلو شد. برای سه روز بی‌خوابی کشیدن سنگین‌ترین جریمه برای هرانسانی است جریمه‌ای که دامنگیر پرویز و سهیلا شد…

مسعود امینی متولد ۱۳۵۰ در شهرستان نجف آباد با ساخت اولین فیلم کوتاه ۸ میلیمتری در انجمن سینمای جوان محل زندگی‌اش و اخذ مدرک کار‌شناسی سینما با گرایش فیلم برداری از دانشگاه سینما تئا‌تر دانشگاه هنر تهران فعالیت‌های هنری‌اش را باکارگردانی چند فیلم کوتاه داستانی(غبارآلوده‌ها، نوبت پنجره هاست، باران، شب، این راه همیشه بود) بین سال‌های ۱۳۷۴ تا ۱۳۸۶ آغاز کرد. وی همچنین کارگردانی فیلم‌های کوتاه و بلند(زارچ، فیروز آباد، هزارویک روز، درجستجوی گوهر شب چراغ، خاک حافظه) برعهده داشته است.

علاقمندان برای حضور در این برنامه‌ها می‌توانند به نشانی خیابان دکتر شریعتی، بالاتراز پل سیدخندان، خ جلفا، فرهنگسرای ارسباران مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز