خبرگزاری کار ایران

با انتشار پیامی؛

پدر مرتضی پاشایی از همدردی مسئولان و مردم تشکر کرد

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۰۸۱

پدر پاشایی خطاب به مردم گفته: به هیچ زبانى نمی‌توانم سپاسگزار شما باشم که در این مدت در کنار ما ایستادید. محبت شما ما را غرق در آرامش کرد و می‌دانیم که اگر یارى و دعاهاى شما نبود سپرى کردن این روزهاى سخت و طاقت‌فرسا برایمان ناممکن مى‌شد.

ناصر پاشایی، پدر مرحوم مرتضى پاشایى؛ در پیامى از مسئولان و مردم جهت همراهى در این مدت قدردانى کرد.

به گزارش ایلنا؛ متن پیام تشکر ناصر پاشایی پدر مرتضی پاشایی از مردم و مسولان که نسخه‌ای از آن برای ایلنا ارسال شده؛ بدین شرح است:

حضور شما باعثدلگرمى من و خانواده‌ام شد. به هیچ زبانى نمی‌توانم سپاسگزار شما باشم که در این مدت در کنار ما ایستادید. محبت شما ما را غرق در آرامش کرد و می‌دانیم که اگر یارى و دعاهاى شما نبود سپرى کردن این روزهاى سخت و طاقت فرسا برایمان ناممکن مى شد.

از ریاست محترم جمهور و نهاد ریاست جمهورى متشکرم که در این مدت ما را حمایت کردند، از حسین فریدون برادر و دستیار ویژه رئیس جمهور، وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامى علی جنتى، معاون هنرى وزارت ارشاد علی مرادخانی و کارمندان عزیز معاونت هنرى، مدیر کل محترم دفتر موسیقی، حراست و پرسنل وزارت ارشاد، مدیریت، حراست و پرسنل تالار وحدت، شهردار محترم و پرسنل شهردارى تهران، خاصه محمدجواد شوشتری، شهردار و پرسنل محترم شهرداری منطقه ٢ تهران، سازمان صدا و سیما، بیژن زنگنه وزیر نفت، مدیریت و پرسنل سازمان بهشت زهرا، خانم قیومى رئیس ارتباطات ریاست جمهورى، اصولى مدیر عامل شرکت ملى نفت خزر، حراست وزارت نفت، ریاست و هیئت مدیره مسجد امیرالمومنین، کلیه تیم‌های فنی، صوت، نور، تصویر، فیلمبرداری و دوستان نظامى و انتظامى وسایر دست اندرکاران، و همچنین آقایان بهمن آبادى، جلال‌زاده، تفیله و محسنى و کرد ممنونم که در طى این مدت صمیمانه مارا حمایت کردند.

از دکتر توکلى، دکتر عامرى و دکتر مقدم پزشکان معالج مرتضى، مدیریت، کارکنان و حراست بیمارستان بهمن تشکر می‌کنم که در این روز‌ها وراى وظایف پزشکى ما را همراهى کردند.

از تمام هنرمندان عرصه‌هاى موسیقى، سینما و تئا‌تر و ورزشکارانى که در این مدت با ارسال پیام هاى تسلیت و حضورشان در برگزارى مراسم به ما دلگرمى دادند سپاسگزارم.

از مردم آگاه و فهیم ایران متشکرم که محبت بى‌دریغشان در این مدت همواره با ما بود.

و تشکر ویژه‌اى دارم از برگزارکننده مراسم محمد حسین توتونچیان مدیرعامل موسسه فرهنگى هنرى ققنوس و سیدجواد هاشمى که دلسوزانه و برادرانه در این مدت کنار ما بودند.

اگر عزیزانى هستند که نامشان برده نشده برمن ببخشید که این مصیبت بزرگ یاراى حافظه را از من ربوده است.»

مرتضی پاشایی جمعه گذشته پس از مدت‌ها مبارزه با بیماری سرطان دار فانی را وداع گفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز