خبرگزاری کار ایران

افتتاح «دو دلقک و نصفی» توسط مسعود کیمیایی

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۶۵۸

مسعود کیمیایی برای اولین بار در تماشاخانه ایرانشهر، زنگ آغاز نمایش «دو دلقک و نصفی» را می‌نوازد.

نمایش «دو دلقک و نصفی» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی جلال تهرانی ۱۲ آذر در تماشاخانه ایرانشهر با نواختن زنگ افتتاح توسط مسعود کیمیایی اجرای خود را آغاز می‌کند.

به گزارش ایلنا؛ مسعود کیمیایی برای اولین بار است که زنگ افتتاح نمایشی را در تماشاخانه ایرانشهر را به صدا در می‌آورد. همچنین این مراسم ساعت ۱۹/۳۰ در تماشاخانه ایرانشهر برگزار می‌شود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: شب کریسمس است، رئیس در تاریکیِ اتاق کارش با یک چراغ مطالعه مشغول کار است. انگار که به در می‌کوبند؛ رئیس اجازه ورود می‌دهد و زیتوی نابالغ وارد می‌شود. رئیس فکر می‌کند که زیتو برای استخدام آمده، اما به نظر می‌رسد انگیزه‌ها و اهداف دیگری در کار است.

سارا پهلوانی، فرشاد قاسمی و مصطفی لعلیان که از هنرآموزان همایش‌های مکتب تهران هستند که در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

پیش از این مسعود کیمیایی در دی ماه ۹۲ نمایشنامه «دو دلقک و نصفی» را در مجموعه تئا‌تر شهر با حضور صابر ابر، نگار جواهریان و علی سرابی نمایشنامه‌خوانی کرد.

علاقمندان می‌توانند جهت خرید بلیت روز افتتاحیه و مابقی روزهای اجرا به سایت تماشاخانه ایرانشهر به آدرس www. tamashakhaneh. ir / ticket مراجعه نمایند.

نمایش «دو دلقک و نصفی» هر روز به غیر از شنبه‌ها ساعت ۲۰ در سالن استاد ناظرزاده تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه می‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز