خبرگزاری کار ایران

تور بازدید از نمایشگاه موسیقی فرانکفورت آلمان

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۰۱۰

تور چهارروزه بازدید از نمایشگاه موسیقی Musik messe در فرانکفورت آلمان از ۲۶ الی ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ برگزار می‌شود و مهلت ثبت‌نام اعضا تا تاریخ ۲۵ آذرماه خواهد بود.

تور چهارروزه بازدید از نمایشگاه موسیقی Musik messe در فرانکفورت آلمان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا؛ موضوع این نمایشگاه سازهای پیانو، گیتار، سازهای کوبه‌ای، سازهای بادی برنجی، سازهای زهی، فناوری تجهیزات و فروش، تجهیزات ضبط و… است.

نمایشگاه هر ساله در کشور آلمان برگزار می‌شود که طی آن هنرمندانی از سراسر کشور در آن حضور می‌یابند و در دوره قبل ۲۰۱۴ - ۱۳۹۳ این نمایشگاه غرفه‌داران ۱۳۴۵ شرکت از ۵۱ کشور و بازدیدکنندگان ۶۵ هزار و ۳۶۲ نفر از ۱۴۲ کشور بودند.

این تور شامل خدمات اخذ ویزا، بلیت رفت و برگشت، هتل چهار ستاره با صبحانه در حومه، گشت و بازدیداز جاذبه‌های توریستی، و لیدرهای فارسی‌زبان خواهد بود.

ثبت‌نام اعضای خانه موسیقی برای تور بازدید از نمایشگاه موسیقی Musik messe در فرانکفورت آلمان و کشور فرانسه از دیروز آغاز شد و تا ۲۵ آذرماه ادامه دارد.

باتوجه به قرار همکاری معاونت هنری وزارت ارشاد، نمایندگی نمایشگاه موسیقی فرانکفورت در ایران و خانه موسیقی جهت ایجاد تسهیلات سفر متقاضیان اجاره غرفه که از اعضای فعال و حرفه‌ای خانه موسیقی هستند، ثبت نام داوطلبان شرکت در این نمایشگاه آغاز شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز