خبرگزاری کار ایران

اجرای گروه مهوار در نیاوران

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۳۷۰

اولین کنسرت موسیقی مهوار به سرپرستی و خوانندگی مهناز روستا جمعه(۲۶ دی) ساعت ۱۶:۳۰ برگزار می‌شود.

اولین کنسرت موسیقی گروه مهوار به سرپرستی و خوانندگی مهناز روستا جمعه(۲۶ دی) ساعت ۱۶:۳۰ در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

مهناز روستا(خواننده و سرپرست گروه مهوار) درگفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا؛ ضمن توضیحاتی درباره کنسرت گفت: ما با شعار، گذری بر عصر رمانتیک ایران؛ برای برگزاری این کنسرت اقدام کردیم. در این کنسرت قطعاتی از عارف، شیدا، تجویدی و همایون خرم اجرا خواهد شد. اجرای کنسرت با نوازندگی غزل مهدوی(پیانو)، نیوشا بریمانی(کمانچه) و عسل ملک‌زاده(دف) همراه خواهد بود.

او ادامه داد: ما با همین گروه برای حضور در جشنواره موسیقی فجر نیز اقدام کردیم و امیدوارم بتوانیم در جشنواره هم به اجرا بپردازیم. قطعاتی که در جشنواره اجرا خواهد شد هم دقیقا مثل همین کنسرت است، زیرا در فاصله کوتاهی باید دو کنسرت برگزار کنیم و فرصتی برای اضافه کردن قطعات جدید نیست.

او درپایان افزود: من خود اصرار داشتم که کنسرت عصر جمعه برگزار شود، چراکه بانوان حضور راحت‌تری در کنسرت خواهند داشت و امیدوارم که استقبال خوبی از این کنسرت به عمل بیاید و بتوانیم اجرای خوبی را داشته باشیم.

اولین کنسرت موسیقی گروه مهوار به سرپرستی و خوانندگی مهناز روستا جمعه(۲۶ دی) ساعت ۱۶:۲۰ در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود. علاقه‌مندان با مراجعه به سایت ایران کنسرت می‌توانند برای خرید بلیت اقدام نمایند. قیمت بلیت کنسرت ۳۰۰۰۰ تومان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز