خبرگزاری کار ایران

کنسرت عماد طالب‌زاده به‌رغم صدور مجوزهای لازم لغو شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۵۷۸

طالب زاده که به تازگی مجوز فعالیت‌های رسمی خود را دریافت کرده، قرار بود ۴ دی‌ماه در اراک در سالن ۱۲۰۰ نفره روی صحنه برود اما به او گفته شده حتی اجازه ورود به شهر اراک را ندارد.

عماد طالب‌زاده(خواننده پاپ) که به تازگی مجوز فعالیت‌های رسمی خود را دریافت کرده؛ قرار بود عصر روز پنجشنبه در اراک روی صحنه برود که برخی عوامل باعثلغو برنامه وی شد.

به گزارش ایلنا؛ این کنسرت به‌رغم بلیت‌فروشی و استقبال از آن، به دلیل مخالفت برخی عوامل انتظامی و اداره اماکن به دلیل احتمال ازدحام بیش از حد در محل برگزاری برنامه لغو شد.

عماد طالب‌زاده درباره این اتفاق گفت: در چند سال گذشته تمام سعی‌ام این بوده که در چارچوب قوانین کشور فعالیت کنم اما متاسفانه علیرغم رعایت تمام اصول باز هم برخی مشکلات باعثدلسردی و بی‌انگیزگی من می‌شود.

وی افزود: این برنامه تمام مجوزهای لازم را اخذ کرده بود و حتی بلیت فروشی آن نیز انجام شده بود اما مسئولان محترم انتظامی و اماکن اراک به تهیه‌کننده برنامه گفته بودند ایشان حتی اجازه ورود به شهر اراک را نیز ندارند!

طالب‌زاده در انتهای صحبت‌های خود افزود: امیدوارم هرچه زودتر فکری به حال این قبیل تصمیم‌های سلیقه‌ای که در اکثر شهرستان‌ها هست شود.

این خواننده در آستانه انتشار آلبومش، با برخی مشکلات حقوقی با یکی از تهیه‌کننده‌های موسیقی بر سر قراردادی عجیب به مشکل خورده تا انتشار آلبومش به تاخیر بیفتد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز