خبرگزاری کار ایران

آواز کریستف رضاعی در نیاوران

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۹۷۰

آنسامبل کارگاه موسیقی باروک در کنسرتی با صدای کریستف رضاعی در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود.

آنسامبل " کارگاه موسیقی باروک " در کنسرتی باعنوان " Les Agréments "(به دو معنی " تفاهمات " و " تزئینات هنری ") قطعاتی از آهنگسازان دوره باروک را در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا؛ در این کنسرت رضا عسگرزاده، آیدین احمدی‌نژاد، آیدین منعم، پوریا کیانی، فرهود بیگلربیگی و امیرحسین نوروزناصری با همراهی کریستوف رضاعی خواننده تنور، قطعات سازی و آوازی از ویلیام کُربِت، هنری پِرسِل، لودویگ زِنفل، میشِل لامبِر، ژوزف بوآ مورتیه و فیلیپ تِلِمان آهنگسازان انگلیسی، آلمانی و فرانسوی این دوره را اجرا می‌کنند.

این گروه موفق موسیقی در تلاش برای نزدیک شدن به ویژگی‌های اجرایی موسیقی این دوره، قصد دارد در کنسرت پیش روی خود اجرای قطعات را با استفاده از تارهای روده برای سازهای زهی و کوک مرسوم در این دوره(A = ۴۱۵ Hz) انجام دهد. پایبندی به سبک نوازندگی و استفاده از تزئینات دوره باروک ویژگی دیگر این کنسرت خواهد بود.

کنسرت کارگاه موسیقی در تاریخ شنبه شانزدهم دی ماه ساعت ۲۱ در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت برنامه به وب‌سایت تیوال به نشانی اینترنتی www. tiwall. comمراجعه نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز