خبرگزاری کار ایران

اجرای «بانگ نی» در نیاوران

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۹۹۳

کنسرت گروه بخارا با نام " بانگ نی " به خوانندگی صادق میرزا میرزائی ۱۵دی ماه در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران اجرا می‌شود.

قطعاتی که گروه بخارا برای کنسرت خود درنظر گرفته؛ شامل آثاری از بزرگان موسیقی ایران همچون حسن کسایی، فرهنگی شریف و… و همچنین در ادامه چند ترانه محلی بیرجندی، شیرازی، بختیاری، تالشی و… با تنظیم مهدی نامدار و یعقوب نوروزی است.

به گزارش ایلنا؛ صادق میرزا میرزایی دوره‌های موسیقی را نزد زیدالله طلوعی و همچنین حمید پناهی در موسسه چاووش گذراند و نزد حمید رضا نوربخش دوره صدا سازی و ردیف آواز را فرا گرفته است. وی که محضر ذوالفنون را نیز درک کرده در کارگاه‌های آواز محمدرضا شجریان حضور موفقی داشته و این حضور درحال حاضر نیز ادامه دارد. میرزایی که سابقه برگزاری کنسرت‌هایی در دانشگاه شریف و دانشکده هنرهای زیبا را در کارنامه هنری خود دارد؛ آلبوم " چشم سخنگو " را توسط انتشارات باربد در سال ۱۳۹۱ منتشر کرد و در ادامه فعالیت‌های خود گروه بخارا را تشکیل داد. این اجرا دومین کنسرت گروه بخارا است.

نوازندگان گروه بخارا عبارتند از: مهدی نامدار: نی، کیا محمدزاده: تمبک، نستوه رمضانی: تار، یعقوب نوروزی: عود و صادق میرزا میرزائی خواننده گروه.

کنسرت گروه بخارا با نام " بانگ نی " دوشنبه پازدهم دی ماه ساعت ۲۱ در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود و علاقمندان جهت تهیه بلیت می‌توانند با شماره‌های ۰۹۳۷۵۳۵۹۶۶۸ - ۰۹۳۹۵۱۷۲۷۳۲ تماس بگیرند یا به سایت ایران کنسرت مراجعه نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز