خبرگزاری کار ایران

ناهماهنگی‌ها در جشنواره استاد شهناز / شرمنده همه هستیم

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۳۴۲

به دلیل ناهماهنگی‌های ایجاد شده در اصفهان و مشکلاتی که ازسوی شهرداری برای تبلیغات جشنواره ایجاد شده است، برقراری کارگاه‌ها و اجراهای موسیقی جشنواره لغو شده است / خجالت می‌کشیم که آقای قمصری تا اینجا بیایند و برای ۱۰ نفر صحبت کنند.

به دلیل ناهماهنگی‌های ایجاد شده در اصفهان و مشکلاتی که ازسوی شهرداری برای تبلیغات جشنواره ایجاد شده است، برقراری کارگاه‌ها و اجراهای موسیقی جشنواره لغو شده است و دبیر اجرایی جشنواره نیز تنها ابراز شرمندگی می‌کند.

سینا سرلک در گفت و گو با خبرنگار ایلنا؛ درباره لغو اجرایش در جنشواره استاد شهناز گفت: طی تماسی که با آقای کاویان داشتم ایشان مشکلات را از سوی شهرداری دانستند. اجازه تبلیغات برای این جشنواره توسط شهرداری داده نشده است و حتی اجرای امشب آقای کامکار و ضعیت نامشخصی دارد. اینکه چه اتفاقی می‌افتد که ۴۸ ساعت مانده به اجرا به من می‌گویند کنسرت کنسل است، جای سوال دارد. ما پس از یک ماه تمرینات مداوم روزانه باید متضرر شویم. این عدم مدیریت باعثمی‌شود تا موسیقی کشور از درجه حرفه‌ای خود فاصله بگیرد.

او ادامه داد: من به اعتبار اسم آقای ارجمند و نام استاد شهناز اجرا در این جشنواره را پذیرفتم اما هم اکنون هیچ کسی پاسخگو نیست و من امروز تنها ایمیلی مبنی بر اینکه اجرای ما به دلیل محدودیت تبلیغات کنسل شده است؛ دریافت کردم.

وی افزود: در سیستم کاری من هیچ گاه چنین اتفاقی نیفتاده و من در هیچ فستیوالی شرکت نکردم که اجرا به این ترتیب کنسل شود من فکر می‌کنم این مسئله به دلیل بی‌تجربگی برگزارکنندگان بوده است.

سینا سرلک درباره حضورش در این جشنواره گفت: زمانی که من آمریکا بودم آقای کاویان از طریق صفحه فیس‌بوک با بنده ارتباط برقرار کردند و با پیگیری‌های مداوم از من دعوت کردند تا در این جشنواره حضور داشته باشم اما با این برخورد، لطمه‌ای بر هنرمندان و سیستم موسیقیایی کشور وارد شد. این مسئله باعثبی‌اعتمادی هنرمندان به چنین جشنواره‌هایی می‌شود.

وی با اشاره به وضعیت بلیت‌فروشی نامناسب در اصفهان گفت: یکی از کسانی که از آشنایان خود من بوده گفت که از طرف بلیت‌فروشی جنشواره با من تماس گرفتند و گفتند به دلیل کنسل شدن کنسرت آقای سرلک می‌توانید بلیت خود را برای اجرای آقای کامکار قرار دهید. این برخوردکاملا غیرحرفه‌ای است که مخاطبان کنسرت من را برای اجرای آقای کامکار بفرستند.

سرلک از تماسش با رئیس دفتر آقای مرادخانی نیز خبر داد و گفت: آقای محمدزاده نیز این مطلب را با آقای مرادخانی ارجاع دادند و منتظر خبر ایشان هستم اما خود آقای محمدزاده هم از وقوع این اتفاق بسیار تعجب کردند.

رامین کاویان(دبیر اجرایی جشنواره استاد شهناز) درباره لغو کنسرت آقای سرلک گفت: متاسفانه چند ساعت مانده به برگزاری جشنواره تبلیغات ما بالا نبود برای کنسرت آقای سرلک تنها ۲۰ عدد بلیت فروش رفته است و من نمی‌دانم برای اجراهای دیگر نیز چه تدبیری بیندیشیم.

او ادامه داد: وقتی جشنواره‌ای با این وسعت برگزار می‌شود نیازمند تبلیغات دقیق هستیم اما شهرداری اصفهان تنها چند ساعت مانده به برگزاری جشنواره اجازه تبلیغات را از ما می‌گیرد. خودمان نیز ۴۸ ساعت است که تحت فشاریم و شرمنده همه هستیم.

وی افزود: حتی کارگاه‌های جشنواره نیز باید تعطیل شود استقبال به قدری کم بود که من مجبور شدم با آقای قمصری تماس بگیرم و بگویم به اصفهان نیایند. ما خجالت می‌کشیم که آقای قمصری تا اینجا بیایند و برای ۱۰ نفر صحبت کنند.

کاویان از وضعیت بلیت فروشی در اصفهان نیز اظهار بی‌خبری کرد و گفت: درباره انتقال بلیت‌های خریداری شده کنسرت سرلک به کنسرت آقای کامکار خبری ندارم و حتما پیگیر این مسئله خواهم شد.

کاویان در پایان گفت: خود ما هم در شوک هستیم اما ظهر با آقای ارجمند جلسه‌ای خواهیم داشت و من امیدوارم راهکار مناسبی برای برون رفت از این شرایط پیدا کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز