خبرگزاری کار ایران

دو اجرای موسیقی دستگاهی در رودکی

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۵۴۱

کنسرت‌های تکنوازی موسیقی دستگاهی به سرپرستی احمد رضاخواه طی دو شب در تالار رودکی روی صحنه اجرا می‌شود / کنسرت دونوازی سنتور و سازهای کوبه‌ای " چون سنگ، چو آتش " با حضور پویا سرایی و پژمان حدادی در تالار رودکی برگزار می‌شود.

کنسرت دونوازی سنتور و سازهای کوبه‌ای " چون سنگ، چو آتش " با حضور پویا سرایی و پژمان حدادی در تالار رودکی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا؛ در این کنسرت بداهه‌نوازی آثاری از پویا سرایی اجرا می‌شود بطوریکه در هر قسمت یکی از مایه‌های موسیقی دستگاهی، دستمایه بداهه‌نوازی این دو هنرمند قرار خواهد گرفت. قطعاتی از آلبوم " این سر سودایی " نیز اجرا می‌شود.

" این سر سودایی " دو سال پیش و با حضور حدادی و سرایی تولید و عرضه شد. این اثر همان سال به انتشار دوم رسیده و مورد استقبال هنردوستان واقع شد.

پژمان حدادی نوازنده سازهای کوبه‌ای مقیم خارج از کشور است که کنسرت‌ها و آثار متعددی را با گروه دستان، کیهان کلهر، حسین علیزاده و دیگر هنرمندان مطرح ایرانی و غیر ایرانی عرضه کرده است.

پویا سرایی نیز مدرس دانشگاه و نوازنده سنتور پژوهشگر موسیقی است که تا به حال در بیش از ۲۰۰ آلبوم موسیقایی حضور داشته و آثاری مانند گاهی سه گاهی با صدای معتمدی و یا " فصل عاشقی " با صدای سالار عقیلی را آهنگسازی یا تنظیم کرده است.

کنسرت " چون سنگ، چو آتش " ۴ و ۵ بهمن ماه، ساعت ۲۰:۳۰ در تالار رودکی برگزار می‌شود و علاقمندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.

" شب ساز ایرانی " در تالار رودکی برگزار می‌شود

کنسرت " شب ساز ایرانی " به سرپرستی احمدرضاخواه به‌صورت تکنوازی موسیقی دستگاهی است، که در آن برای علاقمندان قطعاتی بی کلام را همراه با اعضای گروه خود می‌نوازند.

در این کنسرت حمید خبازی، حامد فکوری، همایون جهانشاهی، سیاوش ایمانی، آریا محافظ، حمیدرضا برزویی، هوشمند عبادی، حسین خوش چهره، ستار خطابی، سینا و سیاوش دانش به اجرای برنامه می‌پردازند.

کنسرت " شب ساز ایرانی " ۲ و ۳ بهمن ماه، ساعت ۲۰ در تالار رودکی اجرا می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز