خبرگزاری کار ایران

با پانزده ساله شدن نشر هرمس؛

۵ کنسرت موسیقی برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۱۶۳

نیمه بهمن ماه دو آلبوم از طرف نشر هرمس منتشر خواهد شد / ۵ کنسرت دیگر به مناسب پانزده سالگی هرمس برگزار می‌شود.

نشر هرمس که در قالب جشن پانزده سالگی خود، چندین کنسرت را برگزار کرده است، سال آینده نیز ۵ کنسرت دیگر برگزار می‌کند.

رامین صدیقی(مدیر نشر هرمس) در گفت و گو با خبرنگار ایلنا؛ درباره برنامه‌های آینده نشر هرمس گفت: از فروردین ماه برگزاری اجراهایی را که به مناسبت پانزده سالگی هرمس است ادامه خواهیم داد. نشر هرمس ۱۴ دی ماه متولد شده و ما چند ماه پیش از پانزدهمین سالگرد تولد این نشر، کنسرت‌هایی را برگزار کردیم که آخرین آن دوئت نقش با حضور مونا ریاحی و گلفام خیام بود و از فروردین سال آینده تا حدود مهر ماه، آخرین بخش برگزاری کنسرت‌ها را در قالب جشن پانزده سالگی هرمس خواهیم داشت.

او درباره برنامه‌های کنسرت‌های این جشن پانزده سالگی گفت: اواخر فروردین ماه خانم لکنر، نوازنده ویولنسل اجرای سولو خواهد داشت. در اردیبهشت ماه، کنسرت و رونمایی آلبوم گروه کوارتت کاسته برگزار می‌شود که در کنسرت هم قطعات آلبوم اجرا خواهد شد. پس از آن در خرداد ماه، کنسرت دوئت کلارینت و گیتار جز برگزار خواهد شد. نوازنده کلارینت " کلودیو پونتینه " و نوازنده گیتار جز هم " مارتین هینه " است. شهریور ماه " تریو اپن سورس " رپرتوار جدید خود را روی صحنه میبرد و درنهایت مهرماه، اجرای آخرین کنسرت را خواهیم داشت که هنوز به طور دقیق برنامه‌هایش مشخص نشده است.

صدیقی از انتشار دو آلبوم در بهمن ماه نیز خبر داد و بیان کرد: نیمه بهمن ماه دو آلبوم از طرف نشر هرمس منتشر خواهد شد. اولین آلبوم، بازتاب نام دارد که کاری از عیسی غفاری است و شامل تک‌نوازی تار می‌شود و همچنین آلبوم امیر پورخلجی به نام چشم‌های بسته نیز منتشر خواهد شد. چشمان بسته اجرای سولو پیانو است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز