خبرگزاری کار ایران

سعید علیجانی:

ارکستر موسیقی نو، آثاری از علیرضا مشایخی را اجرا می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۹۳۲

در برنامه کنسرت ارکستر موسیقی نو، دو ارکستر حضور دارند. در اجرای ارکستر موسیقی نو، قطعاتی از سعید علیجانی و علیرضا مشایخی اجرا می‌شود.

ارکستر موسیقی نو، در آخرین روز جشنواره موسیقی فجر، آثاری از علیرضا مشایخی را با رهبری سعید علیجانی و سرپرستی علیرضا مشایخی، را روی صحنه‌ می‌برد.

سعید علیجانی در گفتگو با خبرنگار ایلنا درباره برنامه‌های ارکستر موسیقی نو گفت: در آخرین روز جشنواره، ‌ خانم صنم فراجه داغی به اجرای تکنوازی خواهد پرداخت و همچنین ارکستر موسیقی نو قطعه‌ای از من را برای همایون اجرا می‌کند.

او ادامه داد: در ادامه کنسرت قطعه مرکوری با تکنوازی خانم مریم مهربان و سونات شماره ۲ برای پیانو و ارکستر، ‌اثر علیرضا مشایخی با تکنوازی آقای حسینی اجرا می‌شود.

علیجانی با اشاره به اینکه کنسرت ارکستر موسیقی نو در دومین بخش برنامه، میزبان ارکستر شرق خواهد بود؛ بیان کرد: در بخش دوم برنامه ارکستر موسیقی شرق کنسرتو شماره ۴ برای ویولنسل و ارکستر را اجرا می‌کند. در برنامه کنسرت ارکستر موسیقی نو، دو ارکستر حضور خواهند داشت.

وی درباره تمرینات این ارکستر نیز اظهار داشت: ارکستر موسیقی نو شنبه هر هفته تمرینات مداوم خود را دارد و هم‌اکنون ارکستر ما آمادگی کامل برای اجرای جشنواره را دارد. ارکستر موسیقی شرق نیز در آموزشگاه پارس مشغول تمرین است.

رهبر ارکستر موسیقی نو درپایان گفت: ‌ امیدوارم جشنواره موسیقی امسال پربارتر از سال گذشته برگزار شود. من برای تمامی گروه‌های جشنواره آرزوی موفقیت می‌کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز