خبرگزاری کار ایران

پاسخ پیمان خازنی به حواشی آلبوم «تو را ای کهن بوم و بر دوست دارم»

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۷۲۴

شاید فاصله‌ی چند روزه بین مراسم رونمایی و پخش آلبوم و عدم دسترسی عموم مردم به این اثر یکی از دلایل بروز شایعات درباره‌ی این آلبوم شده باشد. خیلی از سوتفاهم‌ها حاصل عدم دقت و بی‌توجهی برخی عزیزان است.

پس از انتشار آلبوم " تو را ای کهن بوم و بر دوست دارم " به آهنگسازی پیمان خازنی و همخوانی محسن کرامتی و نوشین طافی؛ حواشی و شایعاتی به وجود آمد که پیمان خازنی در یادداشتی کوتاه به آنها پاسخ داد.

در یادداشتی که پیمان خازنی در اختیار ایلنا قرار داده؛ آمده است:

به نام خالق نغمه‌ها

این روزها در حیرتم از حاشیه‌ها و شایعات ایجاد شده در برخی از رسانه‌ها و سایر وسایل ارتباط جمعی، پیرامون " تو را ای کهن بوم و بر دوست دارم " که واپسین اثر انتشار یافته‌ام است. از همین رو لازم می‌دانم برای پاسخگویی به بعضی شایعات بی‌اساس و گاه غرض‌ورزی‌های ناشایست در رابطه با این آلبوم، چند نکته را متذکر شوم:

یک
آلبوم " تو را ای کهن بوم و بر دوست دارم " بر مبنای یک همخوانی متعارف و قانونی با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با رعایت همه‌ی موازین لازم منتشر شده است.

دو
در این آلبوم که بر پایه‌ی موسیقی دستگاهی تالیف شده است، هیچ گونه تکخوانی خانم صورت نگرفته است و هدف من و دیگر عوامل این مجموعه، ارائه یاثری اصیل در راستای ارتقای موسیقی ملی ایران بوده است.

سه
شاید فاصله‌ی چند روزه بین مراسم رونمایی و پخش آلبوم و عدم دسترسی عموم مردم به این اثر یکی از دلایل بروز شایعات درباره‌ی این آلبوم شده باشد که موجبات ناراحتی همگان را فراهم آورده است.

چهار
رسانه‌ها در طول این سال‌ها که من فعالیت داشته‌ام، نزدیک‌ترین و همراه‌ترین و باشعورترین قشری بوده‌اند که من را یاری کرده‌اند. این بار هم خیلی از آنها به من کمک کردند که بی‌توجهی و بی‌دقتی برخی دیگر از دوستان را به آنها یادآوری کنم. به هر حال در شرایطی که فرهنگ ما مورد بی‌توجهی و تهاجم بیگانگان است، پرداختن به موسیقی اصیل ایرانی و استفاده از مضامین بلند و والای شاعران بزرگی چون زنده یاد مهدی اخوان ثالثو هوشنگ ابتهاج می‌تواند قابل دفاع باشد.

پنج
فکر می‌کنم خیلی از سوتفاهم‌ها و شایعاتی که در پی آن آمد، حاصل عدم دقت و بی‌توجهی برخی عزیزان است. از کسانی که هنوز اثر را نشنیده‌اند، خواهش می‌کنم بروند و آلبوم " تو را ای کهن بوم و بر دوست دارم " را خوب گوش دهند و اگر نگران موسیقی هستند، نگرانی‌هایشان را با نقد اثر مطرح و مرتفع سازند.

پایان

بازهم یادآور می‌شوم " تو را ای کهن بوم و بر دوست دارم " ساخته من(پیمان خازنی) است و هیچ تکخوانی‌ای در آن صورت نگرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز