خبرگزاری کار ایران

جوابیه شرکت پخش فرآورده های نفتی

asdasd
کد خبر : ۴۶۶۳۸۳

بر اساس دستورالعمل شماره 1.150764 مورخ 7/8/91 در خصوص نرخ عرضه بنزین در جایگاه‌های ساحلی در قالب تعاونی‌های صیادی، سفاری و ... اداره می شوند مقرر شده هزینه توزیع بنزین پس از تعیین توسط شورای نرخ گذاری استان از طریق مصرف کنندگان دریافت شود.

به گزارش ایلنا در پی انتشار مطلبی با عنوان "فروش بنزین 1035 تومانی به مردم در هندیجان خلاف قانون است" در سرویس استان‌های خبرگزاری ایلنا،  شرکت پخش فرآورده های نفتی ایران جوابیه ای صادر کرد. متن این جوابیه به شرح زیر است:

با سلام و احترام

عطف مطلب مندرج در مورج 3/12/95 تحت عنوان "فروش بنزین 1035 تومانی به مردم در هندیجان خلاف قانون است" خواهشمند است ترتیبی اتخاذ فرمایید پاسخ وی جهت اطلاع عموم از طریق آن خبرگزاری محترم درج شود.

به استحضار می‌رساند بر اساس دستورالعمل شماره 1.150764 مورخ 7/8/91 در خصوص نرخ عرضه بنزین در جایگاه‌های ساحلی در قالب تعاونی‌های صیادی، سفاری و ... اداره می شوند مقرر شده هزینه توزیع بنزین پس از تعیین توسط شورای نرخ گذاری استان از طریق مصرف کنندگان دریافت شود و لذا مبلغ 350 ریال بابت هزینه توزیع در کمیته‌های سوخت استانی مطرح و به عنوان حق العمل تعیین شده است. لذا تاکید می‌شود نرخ فروش بنزین در محل مورد نظر با توجه به دستورالعمل یاد شده کاملا در راستای قانون است.

رئیس روابط عمومی

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز