خبرگزاری کار ایران

با حضور کارشناسانی از هفت کشور جهان؛

نشست بین‌المللی "سازگاری با تغییرات اقلیم و دانش بومی منابع آب" برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۴۲۰۴۲

نشست تخصصی علمی "سازگاری با تغییرات اقلیم و دانش بومی منابع آب" با حضور کارشناسان و صاحب نظران بین‌المللی از هفت کشور جهان طی 6 نشست جداگانه علمی در مرکز بین‌المللی قنات و سازه‌های تاریخی آبی یزد برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو(پاون)، این نشست علمی با حضور متخصصانی از کشورهای ایران، آلمان، سوئیس، فرانسه، کنیا و پاکستان به منظور جستجوی راه‌کارهای پایدار برای مقابله با تأثیرات منفی تغییرات اقلیم در منطقه از طریق ‌های بومی ومحلی  برگزار می‌شود. 
در این نشست ظرفیت‌های دانش بومی برای سازگاری بهتر با تغییرات اقلیم طی 6 نشست علمی جداگانه  با عناوین: «سازگاری با تغییرات اقلیمی از طریق فناوری»، «جنبه های اجتماعی و مدیریتی سازگاری با تغییرات اقلیمی»، «ابتکارات و برنامه‌های مرتبط با سازگاری با تغییرات اقلیمی»، «تغییرات اقلیمی، اکولوژی انسانی و منظرهای فرهنگی»، «آبیاری سنتی و سازگاری با تغییرات اقلیمی» و نیز جمع بندی و گزارش نهائی تشکیل می‌شود.
این نشست با همکاری مرکز بین‌المللی قنات و سازه‌های تاریخی آبی یزد، دفتر ‌ای یونسکو در تهران، شرکت سهامی آب منطقه ای یزد و دانشگاه یزد از تاریخ 11 مهرماه سال جاری به مدت سه روز برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز