خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه صنعت آب روند رو به رشدی گرفته است

asdasd
کد خبر : ۵۴۸۱۹۱

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس سیزدهمین نمایشگاه صنعت آب را کاملا متفاوت و روبه رشد ارزیابی کرد و گفت: امروزه شاهدیم تولیدات ما علاوه بر بازارهای داخلی توانسته‌اند جایگاه مناسبی را در منطقه به دست آوردند.

به گزارش ایلنا، علی یارمحمدی در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو ، با بیان این مطلب افزود: با توجه به سابقه حضور خود در این رویداد بین‌المللی، نمایشگاه امسال را با دوره پیشین آن کاملا متفاوت و رو به رشد می‌بینم.
وی با اشاره به استقبال مناسب شرکت‌های داخلی و خارجی از سیزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب، گفت: با برنامه‌ریزی مناسب صورت گرفته امروزه شاهدیم تولیدات ما علاوه بر بازارهای داخلی توانسته‌اند جایگاه مناسبی را در منطقه هم به دست آوردند.
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس اظهار امیدواری کرد این روند با حمایت دولت و وزارت نیرو تداوم داشته باشد و با شتاب بیشتر در این بخش بتوانیم در آینده شاهد اقدامات خوبی در کشور و منطقه باشیم.
یارمحمدی در ادامه افزود: تاکنون به منظور جمع آوری فاضلاب، استحصال آب و انتقال درست آن‌ها به منابع مصرف تلاش ویژه‌ای صورت گرفته است که چگونگی دست‌یابی به چنین روند رو به رشدی به خوبی در نمایشگاه قابل مشاهده است.
وی در پایان خواستار شتاب دهی اجرای طرح‌های فاضلاب در کشور شد و افزود: جنگ آینده قدرت‌ها بر سر منابع آبی خواهد بود که در گوشه و کنار دنیا آغاز آن را نیز شاهدیم بنابراین لازم است طرح‌های مرتبط با خروج کشور از معضلات فعلی آب با شتاب بیشتری پیگیری شود. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز