خبرگزاری کار ایران

کلکتور اصلی فاضلاب مناطق مرکزی تهران تا 2 ماه آینده تکمیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۸۴۳۱۴

مدیر نظارت بر اجرای خطوط انتقال شرکت فاضلاب تهران از تکمیل عملیات حفاری خط انتقال فاضلاب مناطق مرکزی تهران تا 2 ماه آینده خبر داد .

به گزارش ایلنا، مدیر نظارت بر اجرای خطوط انتقال شرکت فاضلاب تهران از تکمیل عملیات حفاری خط انتقال فاضلاب مناطق مرکزی تهران تا 2 ماه آینده خبر داد و گفت: این خط به عنوان یکی از خطوط اصلی جمع کننده فاضلاب مناطق مرکزی بخشی از فاضلاب این محدوده را با عبور از مناطق9،10و11به تصفیه خانه غرب تهران منتقل می کند.

مسعودرضا ثامنی گفت: این خط انتقال به طول تقریبی 3/5 کیلومتر با عمق متوسط 14 متر به صورت تونل سنتی اجرا می‌شود که از میدان حر آغاز و به ابتدای تونل غرب تهران واقع در تقاطع بزرگراه آیت ا... سعیدی متصل می‌شود.

ثامنی با بیان این که در حال حاضر این پروژه 91 درصد پیشرفت فیزیکی دارد گفت: حدود 100 متر از مقطع تونل باقی مانده است که امیدواریم با برنامه ریزی صورت گرفته  تا2 ماه آینده عملیات حفاری این تونل به پایان برسد و عملیات لاینینگ و مراحل پایانی ساخت آدم روهای باقی مانده تا 4 ماه آینده نهایی شود.

این خط با پوشش جمعیتی حدود یک میلیون نفر، شامل 1.30 کیلومتر با قطر 1800 میلی متر و 4.35 کیلومتر با قطر 2000 میلی متر است و قادر خواهد بود دبی حداکثر 6/6 متر مکعب در ثانیه را انتقال دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز