خبرگزاری کار ایران

۹۱ نما از اشک و خون در نمایشگاه مطبوعات

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۵۸۰

نمایشگاه عکس غزه هر چند تصویر جنگ و خون است اما جنگ و خون ظالم و مظلوم را نمایش می دهد. این نمایشگاه قدرانی از مردمی است که ۵۱ روز جانانه دفاع کردند.

۹۱ تصویر از اشک و خون، ۹۱ تصویر از زجه های کودکان سرزمینی که دیواری از گلوله دورتا دورشان را فرا گرفته است. تصویر فریاد مادران و پدرانی که کودک غرق در خون خود را بغل گرفته اند و می بوسند. اشک می ریزند و به دفاع فکر می کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها امسال با نمایش ۵۱ تصویر از مظلومیت مردم غزه سعی دارد ضمن معرفی رسانه ها به همراه جدیدترین دستاوردهایشان و تعامل مردم با رسانه ها فریادهای مردم غزه را در صحن مصلی امام خمینی(ره) به صدا درآورد.

این نمایشگاه ۵۱ روز دفاع و مقاومت مردم محاصرشده غزه در مقابل رژیم صهیونیستی را نمایش می دهد. تصاویر انتخاب شده نیز نیازی به توضیح ندارند. عمق فاجعه را می توان از لابه لای خیابان های پر از جسد و غرق در خون، ساختمان های فروریخته مشاهده کرد. هر چند صدای مظلومیت آنان در محاصره رژیم صهیونیستی توسط رسانه های دنیا مخابره نمی شود اما فضای صحن مصلی امام خمینی فریاد آنان را در این یک هفته به گوش مردم می رساند. تصویرها با مردم سخن می گویند و دل هر اهل ایمانی را می لرزاند. تصویرهایی که فریادهای مظلومانه مادران و پدرانی را ثبت کرده که کودک غرق در خون خود را بغل گرفته اند و هر بیننده ای را به گریه وا می دارد.

نمایشگاه عکس غزه هر چند تصویر جنگ و خون است اما جنگ و خون ظالم و مظلوم را نمایش می دهد. این نمایشگاه قدرانی از مردمی است که ۵۱ روز دفاع کردند. مردم شهری در محاصره که پپرنده صلح سالهاست برای آنها زندانی است. برگزارکنندگان بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها سعی دارند یاد مردم غزه و شهیدان این شهر را در الحظه های پرالتهاب خبری این روزها در ایران را گرامی بدارند. این نمایشگاه هر چند قصه پر غصه ای است اما حقیقتی است که بار دیگر از سوی رسانه های ایران به جهان اعلام می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز