خبرگزاری کار ایران

دومین بولتن نمایشگاه مطبوعات منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۶۷۹

در دومین نشریه نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها که توسط روزنامه جوان منتشر شده است در گفت و گو با اصحاب رسانه به بحثهای صنفی روزنامه نگاری پرداخته شده است.

دومین نشریه بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها توسط روزنامه جوان منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، این نشریه با تیتر دکه های خالی، پز نمایشگاه عالی به بررسی پارادوکس روزنامه خوان نبودن مردم با شلوغی نمایشگاه مطبوعات پرداخته است.

در سرمقاله این نشریه حسین انتظامی، معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به تدوین قوانین حمایتی برای عرصه مطبوعات پرداخته است. وی از مهمترین محورهای این قوانین حمایتی را به رسمیت شناختن آحاد روزنامه نگاران، ایجاد امنیت شغلی و پایدار، بحثمعیشت ورفاه و مقررات حمایتی و حقوقی در زمینه تولید و فعالیت های حرفه ای عنوان کرده است.

غلامرضا صادقیان، در یادداشت سردبیر این نشریه به بحثرسانه های پیشرو و رسانه های پیرو پرداخته است. نگارنده در این یادداشت سعی دارد خط دهی رسانه ها در امور خبری را تشریح کند و با ایجاد سوال درباره این موضوع دلایل رسانه ها برای انتخاب یکی از این دو گزینه را بررسی کند.

بحثآسیب شناسی رسانه ها از دیگر موضوعاتی که در این نشریه به آن پرداخته شده است. در گزارشی به نام «ما بی صنف ها» به سختی های شغل خبرنگاری پرداخته است. همچنین در این نشریه در گفت و گو با اصحاب رسانه به بحثهای صنفی روزنامه نگاری پرداخته شده است.

بیستمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی تا ۲۳ آبان ماه از ساعت ۹ تا ۲۰ در مصلی امام خمینی(ره) شهر تهران برپاست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز