خبرگزاری کار ایران

/ نمایشگاه مطبوعات - غرفه ایلنا /

میرلوحی: مخاطبان صداوسیما کاهش یافته است

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۴۲۶

اگر صداوسیما به این دیدگاه و رویکرد خود ادامه دهد حتمای در شرایط و فضای این نوع رسانه‌ها منزوی خواهد شد.

معاون وزارت کشور در دولت اصلاحات با حضور در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها که از روز شنبه در مصلی تهران در حال برگزاری است از غرفه خبرگزاری کار ایران(ایلنا) بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدمحمود میرلوحی با بیان اینکه من بارها گفته‌ام و خواهم گفت که رسانه‌ها در تراز آن چیزی که باید باشند نیستند، گفت: در عصر ارتباطات و تنوع امکانات و دسترسی به منابع خبری دیگر نسبت به گذشته انحصار خبر معنی ندارد.

وی ادامه داد: امروز این نوع انحصار شکسته شده است و مردم از قدرت انتخاب خاصی برخوردارند که حتی در دورترین نقاط می‌توانند به خوبی شخصیت، نگاه و گفتمان خودشان را حفظ و ثابت کنند.

میرلوحی تاکید کرد: ‌ متاسفانه این موضوع در کشور ما به رسمیت شناخته نشده است و همان داستان دوش و بلندگو را در این حوزه شاهد هستیم که در گذشته نیز در بحثرادیو و ویدیو و ماهواره شاهد بوده‌ایم که بیشتر نوعی تاخیر را در این راستا ایجاد کرده اند.

معاون وزارت کشور در دولت اصلاحات درباره عملکرد صداوسیما بیان کرد: امروز صداوسیما باید بداند نسبت به گذشته بسیار مخاطب آن تغییر کرده است. اگر یک نظرسنجی در این باره شکل بگیرد متوجه می‌شوند که چگونه مخاطب عمومی آن کاهش یافته و با نوعی عملکرد خود از مخاطب محروم شده است.

وی افزود: اگر صداوسیما به این دیدگاه و رویکرد خود ادامه دهد حتمای در شرایط و فضای این نوع رسانه‌ها منزوی خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز