خبرگزاری کار ایران

/ نمایشگاه مطبوعات - غرفه ایلنا /

تلاش می کنیم شبهات انتخابات را از بین ببریم

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۵۹۷

ممکن است در گذشته مواردی وجود داشته که شبهه‌هایی را ایجاد کرده که مشارکت مردم را کمرنگ کرده و ما باید تلاش کنیم که این شبهات را از بین ببریم.

معاون سیاسی استاندار تهران با حضور در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها از غرفه خبرگزاری کار ایران بازدید کرد و به برخی سوالات خبرنگاران این خبرگزاری پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا, سید شهاب الدین چاووشی معاون سیاسی استاندار تهران در جریان بازدید از ایلنا در پاسخ به این سوال که آیا تمهیدات لازم برای انتخابات سال آینده مجلس شورای اسلامی در استانداری تهران اندیشیده شده است گفت: بله، معمولا برای برگزاری انتخابات مختلف از یک سال قبل برنامه ریزی‌های لازم انجام می‌شود و سازماندهی‌های برای جلب مشارکت مردم صورت می‌گیرد تا فضای اعتماد عمومی افزایش پیدا کند و مردم پای صندوق‌های رای بیایند.

معاون سیاسی استاندار تهران با اشاره به اینکه ما در سطح استان تهران شورای راهبردی انتخابات را سازماندهی کردیم گفت: انشا الله کارهای جدی‌تر خود را به زودی آغاز می‌کنیم تلاش می‌کنیم که هم امکان حضور گسترده مردم و مشارکت جدی آن‌ها فراهم شود و هم اینکه از هر آنچه که مردم تشخیص می‌دهند که برای آینده‌شان بهتر است امانت داری کنیم.

وی گفت: طبیعتا تجارب گذشته و اشکالاتی که دربرگزاری انتخابات مطرح شده بررسی و جمع بندی می‌شود و در همین شورای راهبردی انتخابات مورد بازبینی قرار خواهد گرفت.

سید شهاب الدین چاووشی ادامه داد: ممکن است در گذشته مواردی وجود داشته که شبهه‌هایی را ایجاد کرده که مشارکت مردم را کمرنگ کرده و ما باید تلاش کنیم که این شبهات را از بین ببریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز