خبرگزاری کار ایران

/ نمایشگاه مطبوعات - غرفه ایلنا /

امام(ره) برای حقوق زنان احترام قائل بود

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۸۷۸

امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران برای حق و حقوق زنان احترام قائل بود و زمینه حضور زنان در جمهوری اسلامی توسط ایشان فراهم شد.

در نشستی که با محتوای «زن و رسانه» در غرفه خبرگزاری ایلنا برگزار شد ابتدا به نقش و میزان تاثیر حضور زنان در رسانه ها اشاره شد.

مهراوه خوارزمی روزنامه نگار به تعداد زیاد و نیروی ارزان زنان در رسانه ها اشاره کرد و اینکه با وجود مدیریت مردانه زنان می توانند نگاه خود را ارائه دهند.

مریم باقی روزنامه نگار و حقوق دان به آسیب شناسی نقش زنان در نیروهای رسانه ای اشاره کرده و این سوال را مطرح کرد که چگونه می توان به توانمندی زنان در رسانه ها کمک کرد.

محتشمی پور عضو انجمن زنان پژوهشگر تاریخ به اشاره به تاریخ حضور زنان از نهضت مشروطه تاکنون در رسانه ها به این نکته اشاره کرد که زنان باید به دنبال جایگاه خود باشند و خود را به نقد بکشند.

او گفت: امام خمینی(ره) بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران به حق و حقوق زنان قائل و معتقد بود و زمینه حضور زنان در جمهوری اسلامی توسط ایشان فراهم شد.

فراهانی روزنامه نگار و مدیر مسئول دنیای قلم با اشاره به دستمزد بسیار پایین زنان در نقاط مختلف کشور نسبت به نقش پررنگ مردان در امور مدیریتی و سیاست گذاری ها اشاره کرد.

نزهت امیر آبادیان روزنامه نگار و فعال حوزه زنان نیز از دیگر شرکت کنندگان در این نشست بود.

متن کامل این نشست را که در برگیرنده مسائلی نظیر توانمندسازی زنان, ایجاد زمینه های حضور زنان و دریافت تسهیلات برای اجرایی شدن اهداف آنها می باشد به زودی در خبرگزاری ایلنا خواهید خواند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز