خبرگزاری کار ایران

ارایه خدمات آتش نشانی در نمایشگاه مطبوعات

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۸۹۷

تیم‌های خودرویی نیز در دو شیفت مستقر هستند تا در صورت بروز حادثه احتمالی در کوتاه ترین زمان ممکن به محل برسند.

سرپرست غرفه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ۱۲۵ از تمهیدات ویژه سازمان آتش نشانی در طول برگزاری بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، قریب رضا دارابی درباره حضور این نهاد در نمایشگاه مطبوعات گفت: آتش نشانی به منظور جلوگیری از بروزهر گونه مشکلی در فضای داخلی و بیرونی نمایشگاه به پوشش های ایمنی لازم پرداخته است.

وی با بیان اینکه تمامی ایستگاه‌های اطراف مصلی تهران نیز در آماده باش ویژه هستند، گفت: تیم‌های خودرویی نیز در دو شیفت مستقر هستند تا در صورت بروز حادثه احتمالی در کوتاه ترین زمان ممکن به محل برسند.

وی با بیان اینکه کارکنان آتش نشانی دو روز قبل از شروع نمایشگاه برای رعیت نکات ایمنی از جمله سیم کشی و نصب داربست های غرفه ها در نمایشگاه حضور داشته اند، اظهار کرد: همه در حال آماده باش کامل کامل هستند و بسیاری از کارکنان ما در ایام برگزاری نمایشگاه برای رعایت نکات ایمنی به بازدید از غرفه‌ها می پردازند.
دارابی با تاکید بر اینکه تاکنون هیچ مشکلی در فضای داخلی و محوطه نمایشگاه به وجود نیامده است، گفت: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی به منظر بالا بردن سطح ایمنی بعد از اتمام نمایشگاه تا ۳ روز همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد تا از بروز هرگونه حادثه ای جلوگیری کند.

بیستمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی تا ۲۳ آبان ماه از ساعت ۹ تا ۲۰ در مصلی امام خمینی(ره) شهر تهران برپاست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز